مک بوک پرو ۲۰۲۱ احتمالا بدون نوار لمسی عرضه شود

رسانه کلیک - با توجه به گزارشات منتشر شده از چندین منبع خبری درباره شرکت اپل، گفته می‌شود مک بوک پرو ۲۰۲۱ بدون نوار لمسی (تاچ بار) به بازار عرضه می‌شود. 

مک بوک پرو ۲۰۲۱ احتمالا بدون نوار لمسی عرضه شود

به ادعای بسیاری از منابع خبری، گفته می‌شود غول کوپرتینو قصد دارد نسل بعد لپ‌تاپ‌های خود یعنی مک بوک پرو ۲۰۲۱ را بدون نوار لمسی به بازار عرضه خواهد کرد.

رسانه DSCC درباره آینده ویژگی بحث برانگیز تاچ بار می‌گوید: «قابلیت نوار لمسی همچنان برنامه شماره ۳ اپل است. انتظار می‌رود این کمپانی هنگام عرضه آیپد ۱۰.۹ اینچ با صفحه نمایش آمولد از تاچ بار استفاده خواهد کرد. اما آنچه درباره لپ‌تاپ‌های امسال اپل مطرح شده، حذف این نوار لمسی از آنها است.»

بعلاوه منابع دیگری همچون آقای مینگ‌چی‌کو پیش‌بینی مشابهی با دیگر رسانه‌ها داشته‌اند که این مسئله احتمال عدم حضور تاچ بار را در لپ‌تاپ‌های آینده اپل قوت می‌بخشد. گفته می‌شود این صفحه لمسی مجازی قرار است جای خود را به کلیدهای فیزیکی دهد.

این شرکت برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ از قابلیت مورد اشاره رونمایی کرد. اما با گذشت زمان اپل به عدم کاربرد آن پی برد. آنچه مورد پسند کاربران است حضور کلید فیزیکی است تا بتوانند هنگام استفاده از آنها حس فشار دادن دکمه‌ها را دریافت کنند.

هم‌چنین بسیاری از مردم نیازی در صورت عدم حضور نوار لمسی دیگر نیازی به نگاه کردن به پایین جهت انتخاب دکمه مورد نظر ندارند. از زمان عرضه این قابلیت تقریبا ۵ سال می‌گذرد. حال به نظر می‌رسد اپل بالاخره به انتقادات کاربران خود گوش کرده است.

گفته می‌شود مک‌بوک پرو امسال از یک پردازنده ارتقا یافته سیلیکونی و با ظاهری متفاوت در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. بعلاوه انتظار می‌رود این دستگاه از درگاه‌های ورودی و خروجی بیشتری نسبت به نسل قبلی خود بهره برده و شارژر مگ‌سیف را دوباره به این لپ‌تاپ بازگرداند.

آیا شما با حذف نوار لمسی از مک‌بوک موافق هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر