نتایج اولیه بررسی دوربین اوپو فایند ایکس 2 پرو متشر شد

رسانه کلیک - دوربین اوپو فایند ایکس 2 پرو (Oppo Find X2 Pro) یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این گوشی بر اساس ارزیابی DxOMark دارای دوربین بسیار باکیفیت و توانمندی است.آزمایشگاه ارزیابی دوربین‌های موبایل شرکت DxoMark، در همان روز رونمایی از گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 2 پرو دست به کار شد و دوربین آن را ارزیابی کرد. دوربین آن تقریبا همرده با دوربین موبایل فوق‌العاده گوشی شیائومی می 10 پرو قرار گرفت.

نتایج اولیه بررسی دوربین اوپو فایند ایکس 2 پرو متشر شد

آزمایشگاه ارزیابی دوربین‌های موبایل شرکت DxoMark، در همان روز رونمایی از گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 2 پرو دست به کار شد و دوربین آن را ارزیابی کرد. دوربین آن تقریبا همرده با دوربین موبایل فوق‌العاده گوشی شیائومی می 10 پرو قرار گرفت.

بر اساس ارزیابی DxOMark، یکی از نکات قوت دوربین این گوشی داشتن سیستم فوکوس خودکار بسیار قدرتمند و مثال‌زدنی است. رنگ‌ها با وجود طبیعی و دقیق بودن اشباع‌شدگی قابل قبولی داشته و نویز به خوبی کنترل می‌شود. نحوه دریافت جزئیات از محیط بسیار مناسب است

یکی از نکات ضعف، عدم توانایی برای گرفتن عکس‌های پرتره خوب بعد از فعال‌سازی حالت اچ دی آر است. همچنین با وجود داشتن توانایی دوربین برای زوم اپتیکال تا 5 برابر بدون کاهش کیفیت به لطف استفاده از لنز پریسکوپی، با گرفتن عکس در بزرگنمایی 5x گوشه‌های فریم فاقد جزئیات کافی خواهند بود. DxOMark اعلام کرد هفته آتی، نتیجه بررسی تخصصی و کامل دوربین Oppo Find X2 Pro را منتشر خواهد کرد.

ارسال نظر