نسخه بتا اندروید ۱۲ به گلکسی اس ۲۱ آمد

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است نسخه بتا عمومی اندروید ۱۲ از امروز در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود این بروزرسانی امکانات بسیار جذابی را در اختیار کاربران خواهد داد. 

نسخه بتا اندروید ۱۲ به گلکسی اس ۲۱ آمد

درست چند هفته پس از رونمایی رسمی از اندروید ۱۲ توسط گوگل، شرکت سامسونگ اعلام کرد بزودی نسخه بتا این سیستم‌عامل را در اختیار کاربران خانواده اس ۲۱ قرار خواهد داد. البته برنامه این کمپانی به دلیل بروز برخی مشکلات داخلی به تعویق افتاد.

حال غول کره‌ای اعلام کرده است انتشار نسخه بتا اندروید ۱۲ از امروز و در زمان رونمایی سری آیفون ۱۳ اغاز خواهد شد. البته گفته می‌شود کاربران برای دریافت این بروزرسانی می‌بایست در برنامه "Samsung Members" مراحل اولیه عضویت خود را پشت‌سر بگذارند.

گفته می‌شود اگر سامسونگ بخواهد روند سال گذشته خود را تکرار کند تعداد آزمایش‌کنندگان این نسخه نیز محدود خواهد بود.

همانطور که می‌دانید اندروید ۱۲ همراه با رابط کاربری ارتقا یافته سامسونگ یعنی One UI 4.0 عرضه خواهد شد. البته به دلیل استفاده از رابط کاربری رنگارنگ سامسونگ هنوز مشخص نیست چه میزان از طراحی "Material You" در گوشی‌های این کمپانی کره‌ای اعمال شود.

درحال حاضر سامسونگ امکانات زیادی به منظور ایجاد تغییرات بصری در رابط کاربری در اختیار کاربران خود قرار داده است. این شرکت درباره تغییرات بخش "Theme Options" در نسخه پیشرو اعلام کرده است:

تنظیمات گسترده‌ای در زمینه ایجاد تغییرات بصری و رنگ‌آمیزی صفحه اصلی، آیکون‌ها، اعلانات و تصاویر پس‌زمینه در راه است. بعلاوه کاربران می‌توانند ویجت‌های خود را بیش از پیش شخصی‌سازی کنند.

یکی از قابلیت‌های امنیتی که سامسونگ آن را به اندروید ۱۲ اضافه کرده است ویژگی نمایش اعلان استفاده از میکروفون و دوربین دستگاه است. البته شما می‌توانید آنها را به راحتی خاموش کرده و اجباری در استفاده از آنها وجود ندارد.

گفته می‌شود نسخه بتا اندروید ۱۲ در دسترس کاربران کشورهای چین، هند، آلمان، لهستان، کره جنوبی، انگلیس و آمریکا قرار می‌گیرد و پس از مدتی نسخه پایدار برای کاربران دیگر نقاط جهان منتشر خواهد شد.

ارسال نظر