نسخه جدید سیستم عامل iOS 14 برای برطرف کردن مشکلات گوشی های آیفون 12

رسانه کلیک - باتوجه به مشکلات گوشی‌های آیفون 12 که اخیرا گزارش شده است، اپل سیستم عامل این گوشی‌ها را به روزرسانی و از نسخه iOS 14.2.1 رونمایی کرد.

نسخه جدید سیستم عامل iOS 14 برای برطرف کردن مشکلات گوشی های آیفون 12

کاربران گوشی های آیفون 12 اگر قصد دارند سیستم عامل خود را به روزرسانی کنند، باید سیستم عامل iOS 14.2.1 را که اخیرا رونمایی شده است، روی گوشی خود نصب کنند. این به روزرسانی در حال حاضر برای گوشی‌های آیفون 12، 12 پرو ، پرو مکس و آیفون 12 مینی در دسترس است.

بر اساس اعلام اپل در زمان رونمایی سیستم عامل iOS 14.2.1 ، مشکلات زیر با کمک این سیستم عامل برطرف شده اند: بعضی از پیام‌های MMS در آیفون‌های 12 به دست مخاطبان نمی‌رسیدند؛ کیفیت صدا زمان گوش کردن به فایل های صوتی در آیفون ها بسیار پایین بود؛ همچنین قفل صفحه در آیفون 12 مینی نیز دارای مشکل بود.

کاربران آیفون 12 مینی در سایت‌ها و انجمن های مختلفی مانند MacRumors ، انجمن اپل و Reddit گزارشی از عملکرد نامناسب سنسور اثر انگشت گوشی هوشمند کوچک خود ثبت کرده بودند. به گفته آن‌ها، سنسور اثر انگشت این گوشی نمی‌تواند به خوبی انگشت آن ها را شناسایی کند و قفل گوشی را باز کند. آن ها نه تنها در راه اندازی دوربین یا چراغ قوه مشکلی دارند؛ بلکه برای کشیدن قفل با انگشت خود به سمت بالا نیز دچار مشکل می‌شوند.

بعضی از کاربران گوشی‌های آیفون 12 گزارش داده بودند زمانی که پیام می فرستند پیام‌هایشان به صورت رشته‌ای درنمی آید و اعلانی برای پیام‌هایی که دریافت کرده‌اند نمایش داده نمی شود. برخی از کاربران دیگر نیز از مشکلات کیفیت صدا در آیفون ها گله داشتند. به هر حال اگر آیفون 12 دارید و به این مشکلات برخورده اید می توانید سیستم عامل خود را به نسخه iOS 14.2.1 ارتقا دهید تا این مشکلات برایتان برطرف شود. باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا با این نسخه جدید سیستم عامل، تمام مشکلات از بین می رود یا خیر.

ارسال نظر