نسخه گیمینگ ردمی K40 با قیمتی باورنکردنی به فروش گذاشته شد!

رسانه کلیک -  ماه آوریل غول فناوری چینی از نسخه گیمینگ ردمی K40 رونمایی کرد. اما به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد آمار فروش این محصول را بطور چشمگیری افزایش دهد.

نسخه گیمینگ ردمی K40 با قیمتی باورنکردنی به فروش گذاشته شد!

شرکت شیائومی در ماه آوریل از نسخه گیمینگ ردمی K40 به عنوان اولین گوشی مخصوص بازی در محصولات برند Redmi رونمایی کرد.

حال غول تکنولوژی برای جلب توجه علاقه‌مندان به گجت گیمینگ خود، دست به یک اقدام جنجالی زده و قیمت این محصول را به منظور افزایش آمار فروش خود پایین آورده است. این تلفن هوشمند با داشتن قیمتی بسیار مناسب توانسته است بهترین امکانات و عملکرد را در کنار دکمه‌های فیزیکی به کاربران ارائه دهد.

طبق حساب رسمی ردمی در شبکه اجتماعی ویبو، اعلام شده است علاقه‌مندان گوشی مورد اشاره درحال حاضر می‌توانند در هنگام خرید از تخفیف ویژه‌ای بهره‌مند شوند. این فروش ویژه از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه پیدا خواهد کرد.

قیمت اعلام شده برای نسخه ۱۲/۱۲۸ گیگابایت ۳۵۶ دلار و برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۳۸۷ دلار در نظر گرفته شده است.

درحال حاضر این تلفن هوشمند ارزان‌ترین گوشی گیمینگ بازار به حساب می‌آید. در واقع این دستگاه ارزان‌ترین گجت با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در میان دیگر رقبای خود است. به گفته مدیرعامل شرکت شیائومی: «بیش از ۷۰ درصد خریداران Redmi K40، نسخه ۱۲ گیگابایتی این محصول را انتخاب می‌کنند.»

در کنار داشتن مقدار رم مناسب، این گوشی گیمینگ از قدرتمندترین پردازنده ۶ نانومتری شرکت مدیاتک یعنی دایمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده می‌کند. همین مسئله باعث شده است محصول فوق عملکرد بسیار مناسبی در پردازش‌های سیستمی و بهینه‌سازی مصرف باتری از خود نشان دهد.

یکی از مهم‌ترین عواملی که در هنگام بازی کردن مستقیما کاربر با آن سر و کار دارد صفحه نمایش محصول است. این گجت از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچ اولد با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز می‌تواند نیاز هر گیمری را برطرف کند.

ارسال نظر