گوشی هواوی P50 Pro در کنار یک نسخه 4G معرفی می‌شود

شرکت هواوی تا ۲ روز دیگر از جدیدترین محصولات خود یعنی سری P50 رونمایی خواهد کرد. حال اطلاعاتی درباره فناوری ارتباطی نسخه پرو این خانواده منتشر شده است. 

گوشی هواوی P50 Pro در کنار یک نسخه 4G معرفی می‌شود

غول فناوری چینی قصد دارد ۲۹ جولای در یک کنفرانس ویژه از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. اما از آنجایی که این کمپانی به دلیل اعمال تحریم‌های ایالات متحده در تولید پردازنده‌های دارای مودم داخلی 5G با مشکل مواجه شده است، تصمیم به عرضه مدل پرو سری P50 با ۲ فناوری 4G و 5G بطور جداگانه گرفته است.

طبق اخبار منتشر شده اعلام شده است گوشی P50 Pro با پردازنده کایرین ۹۰۰۰ و فناوری ارتباطی 4G کنار دیگر محصولات هواوی معرفی خواهد شد. هم‌چنین گفته می‌شود این محصول با حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایت و در رنگ‌های مشکی، سفید و قهوه‌ای به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

این گزارش در واقع شایعات منتشر شده اخیر درباره تمرکز هواوی روی توسعه فناوری 4G برای مدل‌های P50 و P50 Pro را تایید می‌کند. گفته می‌شود مدل‌های 5G در تعداد محدود و فقط در برخی از بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیگر شایعات از تاخیر در عرضه +P50 Pro نسبت به دو مدل پایین‌تر حکایت دارد و گفته می‌شود احتمالا این مدل بعد از اتمام موجودی نسخه پایه‌ای و پرو به بازار عرضه خواهد شد.

ویژگی‌های سری P50 هواوی

با توجه به اخبار و تصاویر منتشر شده گفته می‌شود پنل جلویی پرچمدار جدید هواوی از یک صفحه نمایش اولد با رزولوشن ۱۲۲۴ × ۲۶۹۶ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹، پردازنده قدرتمند ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰، پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۰۰ وات و از جدیدترین لنز سونی یعنی IMX800 بهره خواهد برد.

با اینکه هواوی در تولید پردازنده دستگاه‌های خود با مشکلات جدی مواجه شده است، اما انتظار می‌رود دوربین گوشی‌های جدید این کمپانی باری دیگر بتوانند رکوردهای جدیدی از آن خود کنند.

با توجه به عدم حضور خدمات گوگل در گوشی‌های جدید هواوی، به نظر شما محصولات پیشرو این شرکت می‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر