نسخه 5G تبلت Tab M10 لنوو به زودی از راه می‌رسد

رسانه کلیک – شرکت چینی لنوو در نظر دارد تا نسخه 5G تبلت Tab M10 را نیز به جهان معرفی کند. این محصول مجهز به رم 6 گیگابایتی بوده و از چیپست اسنپدراگون 6905G بهره می‌برد.

نسخه 5G تبلت Tab M10 لنوو به زودی از راه می‌رسد

تبلت های اندرویدی لنوو علاوه بر کیفیت بالا، قیمت نسبتا پایینی در بازار دارند. این شرکت چینی توانست با خرید موتورولا جای پای خود را در بازار آمریکا محکم‌تر کرده و نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد. اما این‌طور که پیداست تبلت های اندرویدی این شرکت نیز اخیرا شهرت بسیاری پیدا کرده‌اند.

با اینکه تبلت های سامسونگ و اپل هنوز حرف اول را در بازار می‌زنند، اما افراد با بضاعت مالی کمتر معمولا سراغ تبلت های اندرویدی لنوو می‌روند. حال لنوو یک قابلیت بسیار مهم و کاربردی یعنی قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را به تبلت Tab M10 اضافه کرده که فرایند انتخاب را برای خریداران ساده‌تر می‌کند.

با اینکه چند سالی از عرضه تبلت Tab M10 لنوو به بازار می‌گذرد، اما نسخه 5G آن اخیرا در فهرست کنسول گوگل پلی مشاهده شده و نظر هواداران را به خود جلب کرده است. این محصول دارای رم 6 گیگابایتی بوده و برای پردازش داده‌ها از تراشه اسنپدراگون 6905G شرکت کوالکام کمک می‌گیرد. نسخه معمولی آن نیز دارای چیپست مدیاتک و رم 4 گیگابایتی است.

نسخه 5G تبلت Tab M10 لنوو مجهز به نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 1200 x 1920 پیکسل بوده و از سیستم‌عامل اندروید 11 استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به واحد پردازشگر مرکزی هشت هسته‌ای (متشکل از شش هسته کریو 560 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و دو هسته کریو 560 با فرکانس 2 گیگاهرتز) و پردازشگر گرافیکی آدرنو 619 (با فرکانس 565 مگاهرتز) اشاره کرد.

متأسفانه هنوز اطلاعات چندان دقیقی درباره تاریخ معرفی وجود ندارد؛ اما با توجه به انتشار برخی مشخصات کلیدی در فضای مجازی می‌توان گفت که زمان زیادی تا رونمایی از این تبلت اندرویدی 5G لنوو باقی نمانده است.

ارسال نظر