نسل بعدی آیپد‌های اپل با نمایشگر بزرگتر و چیپست بهتری عرضه می‌شود

رسانه کلیک - نسل بعدی آیپد‌های اپل که احتمالا در بهار 2021 رونمایی خواهد شد، با نمایشگر بزرگتر و چیپست بهتری عرضه می شود و مجهز به دکمه Home و سنسور Touch ID خواهد بود.

نسل بعدی آیپد‌های اپل با نمایشگر بزرگتر و چیپست بهتری عرضه می‌شود

چند ماه پیش، اپل از سری جید آیپدهای خود از جمله آیپد نسل هشت و آیپد ایر جدید رونمایی کرد. اکنون، گزارشات مربوط به نسل بعدی آیپد‌های اپل به صورت آنلاین منتشر شده است. آخرین گزارش، نشان می دهد که آیپد این نسل اپل که هم اکنون در بازار است، در سال آینده تغییرات عمده ای خواهد داشت. طبق گزارشات، مدل نسل نهم با نمایشگر بزرگتر 10.5 اینچی ارائه خواهد شد.

علاوه بر این گفته می شود که این دستگاه از چیپست Apple A13 پشتیبانی خواهد کرد که البته جای تعجب هم ندارد؛ زیرا این شرکت معمولاً با رونمایی از مدل جدید آیپد در بازار، چیپست آن را نیز بروزرسانی می کند.

از نظر طراحی، آیپد آینده که به نظر می آید در بهار 2021 رونمایی شود، همان طراحی مشابه مدل فعلی را خواهد داشت؛ اما این دستگاه احتمالا کمنازک و سبک تر شود. این مدل برای محافظت بیشتر دکمه Home و سنسور Touch ID خواهد داشت؛ در صورتی که آیپدهای دیگر از Face ID پشتیبانی می‌کنند. این شرکت باز هم از اتصالات لایتنینگ استفاده خواهد کرد و در آیپد نسل آینده از پورت USB تایپ C استفاده نخواهد شد.

همچنین این گزارش می گوید که آیپد نسل نهم احتمالا به جای 32 گیگابایت، حافظه داخلی اولیه 64 گیگابایتی داشته باشد. همچنین ادعا می شود که قیمت این نسل کاهش یافته است و قیمت پایه آن 299 دلار خواهد بود. انتظار می رود با نزدیک شدن به زمان رونمایی، در هفته ها یا ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه کسب کنیم.

ارسال نظر