دل لپ‌تاپ‌های 13 اینچی XPS را با نسل یازدهم پردازنده های اینتل آپدیت کرد

رسانه کلیک - شرکت دل تعدادی از لپ تاپ های xps را با نسل یازدهم پردازنده های اینتل به روز رسانی کرد. لپ تاپ های Xps 13 2-1 و Xps13 وXps 13 دولوپر اولین لپ تاپ های دل هستند که گواهی EVO اینتل را دریافت کردند.

دل لپ‌تاپ‌های 13 اینچی XPS را با نسل یازدهم پردازنده های اینتل آپدیت کرد

این به این معناست که از شارژ سریع پشتیبانی کرده و حداقل 9 ساعت در یک بار شارژ سریع میتوان از این لپ تاپ استفاده کردو از دیگر ویژگی های این لپ تاپ این است که در کسری از ثانیه از حالت sleep خارج می شود.

همه این سیستم ها دارای thunderbolt چهار پورته هستند و حافظه آن ها از 3733 مگاهرتز LPDDR4x به 4267 مگاهرتز تبدیل شده و از بیش از 32 گیگ بایت حافظه پشتیبانی می کنند. لپ تاپ های به روز رسانی شده Xps13 2-1و Xps13 گرافیک INTEL XE را به بهترین حالت ارایه می دهند. در رده بالاتر آن ها، لپ تاپ های 2-1دارای دوربین IR هستند که از ویندوز HELLO و گزینه های طراحی های بیشتری پشتیبانی می کنند.

مدل 2-1 از قیمت 1.249 دلار ومدل XPS 13 از قیمت 999 دلار شروع می شوند.

نسخه توسعه دهندگان این لپ تاپ که بر پایه سیستم عامل لینوکس است دارای UBUNTO20.04 LTS است و هدف دل بیشتر رساندن عمر باتری نزدیک به 19 ساعت هست این لپ تاپ دارای نمایشگر INFINITY Edge FHD هست که هنوز قیمت گذاری نشده است.

این لپ تاپ ها در کانادا و امریکا در 30 سپتامبر به بازار می آیند و چند هفته بعد شرکت شروع به فروش این لپ تاپ ها در تعدادی از کشور های اروپایی و آسیایی می کند.

ارسال نظر