نقد و بررسی قابلیت‌ عکاسی اکسپریا XZ Premium

کلیک - گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium، پرچم‌دار قدرتمندی است که قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه را دارد؛ با ما همراه باشید تا دوربین قدرتمند اکسپریا XZ Premium را بررسی کنیم.

نقد و بررسی قابلیت‌ عکاسی اکسپریا XZ Premium

دوربین XZ Premium قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه را دارد که تصویر اسلوموشن بسیار باکیفیتی ارائه می‌دهد. اکسپریا XZ Premium جز اولین پرچم‌دارانی است که از پردازنده ۸۳۵ اسنپدراگون بهره می‌برد.

نقد و بررسی دوربین گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium

اکسپریا XZ Premium گران‌قیمت است، اما طراحی بی‌نظیری دارد. پوشش پشت و جلو XZ Premium، محافظ گوریلا گلس است، ولی محافظ به‌هیچ‌وجه باعث از بین رفتن ظرافت گوشی نشده است و XZ Premium هم چنان خوش‌دست و زیبا است. XZ Premium ابعاد کوچکی ندارد و با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی، کاربر نمی‌تواند تمام‌کارهای خود با گوشی هوشمند را با یک دست انجام دهد. XZ Premium مانند بسیاری از گوشی های هوشمند سونی، ضد آب است، ضد آب بودن گوشی‌های هوشمند سونی، موضوع جدیدی نیست . همان‌طور که می‌دانید سونی اولین شرکتی بود که دست به تولید گوشی‌های ضد آب در سطح وسیع زد.

نقد و بررسی دوربین گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium

مگا پیکسل دوربین سونی XZ Premium، بالا نیست، سونی دیگر به دنبال اعداد عجیب‌وغریب برای تعیین مگا پیکسل دوربین خود نرفته است و کیفیت دوربین را بالابرده است. XZ Premium، دارای سنسور ۱۹ مگا پیکسلی است، پیکسل‌های سونی XZ Premium از دوربین‌های نسل قبل خود مگا پیکسل‌های کمتری دارد ولی ابعاد پیکسل‌ها بزرگ‌تر شده بنابراین کیفیت دوربین بهتر شده است. کیفیت فیلم‌برداری XZ Premium،۴K است و به لرزش گیر ۵ محوره مجهز شده است. لرزش گیر پرقدرت XZ Premium، قابلیت عکاسی در شب را برای کاربر فراهم می‌کند.

نقد و بررسی دوربین گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium

مهم‌ترین قابلیت دوربین سونی اکسپریا XZ Premium، فیلم‌برداری اسلوموشن، حرکت آهسته، با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه است. سونی اکسپریا XZ Premium به‌راحتی آیفون ۷ پلاس را پشت سر می‌گذارد، نرخ فیلم‌برداری آهسته آیفون ۷ پلاس،۲۴۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۷۲۰p است.

کیفیت فیلم‌برداری سونی اکسپریا XZ Premium در روشنایی روز بسیار خوب و ایدئال است ولی در شب در تصویر نویزهایی در حالت اسلوموشن دیده می‌شود. با سونی اکسپریا XZ Premium می توانید دنیا را برای لحظه‌ای متوقف کنید و از حرکت آهسته اشیا لذت ببرید.

نقد و بررسی دوربین گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium

فیلم‌برداری از اشیا و موجوداتی که حرکت بسیار سریعی دارند، قابلیت‌های سونی XZ Premium را به‌خوبی نشان می‌دهد. برای فیلم‌برداری باحالت اسلوموشن، کافی است که به اپلیکیشن دوربین سونی XZ Premium بروید و باحالت اسلوموشن فیلم‌برداری کنید. مدت‌زمان فیلم‌برداری اسلوموشن سونی XZ Premium،۳ ثانیه است، با هر بار لمس کردن دکمه فیلم‌برداری ۳ ثانیه فیلم حرکت آهسته ضبط می‌شود که شما می‌توانید با ضبط کردن ثانیه‌های پشت سر هم، مدت‌زمان دلخواه را فیلم‌برداری کنید.

نقد و بررسی دوربین گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium

صفحه‌نمایش سونی اکسپریا XZ Premium، کیفیت و اشباع رنگ بسیار خوبی دارد و اولین گوشی هوشمندی سونی است که از HDR هم پشتیبانی می‌کند. سونی اکسپریا XZ Premium پرچم‌دار باکیفیتی است و تاکنون شکایتی از کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار این پرچم‌دار گزارش نشده. پردازنده قدرتمند، دوربین باکیفیت، طراحی زیبا، قابلیت ضد آب بودن و باتری ظرفیت بالا دلایل قانع‌کننده‌ای برای خرید سونی اکسپریا XZ Premium است. شارژر XZ Premium سریع است و در مدت‌زمان ۳۰ دقیقه شارژ XZ Premium از ۱ تا ۵۰ درصد پر می‌شود.

نقد و بررسی دوربین گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium

سونی اکسپریا XZ Premium، مثل تمام پرچم‌داران جدید اندروید، دارای سیستم‌عامل اندروید نوقا است . سونی اکسپریا XZ Premium هیچ نکته منفی و مشکل فنی ندارد، تنها مسئله مطرح، قیمت ۸۰۰ دلاری این پرچم‌دار سونی است که حتی از بسیاری از پرچم‌داران روز دنیا هم گران‌قیمت‌تر است.

ارسال نظر