هدفون آنر Earbuds 2 SE همراه فناوری ANC معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت آنر در کنار سری Honor 50 از  هدفون آنر Earbuds 2 SE نیز رونمایی کرد. طبق اعلام رسمی این کمپانی، باتری هدفون‌های جدید بیش از یک روز دوام می‌آورد! 

هدفون آنر Earbuds 2 SE همراه فناوری ANC معرفی شد

طراحی هدفون آنر Earbuds 2 SE شباهت بسیاری با ایرپادهای قدیمی اپل دارد. این محصول از سری‌های سیلیکونی بهره برده و بدنه براق آن در رنگ‌های سفید و مشکی رخ‌نمایی می‌کند.

آنر در هدفون‌های جدید خود تصمیم گرفته است از فناوری حذف نویز فعال (ANC) استفاده کند. بنابراین کاربران هنگام کار با این محصول می‌توانند تجربه خوبی بدست آورند.

همانند هر هدفون دیگری، ایربادزهای آنر نیز از حالت Transparency پشتیبانی می‌کنند. به واسطه این گزینه کاربران می‌توانند در صورت نیاز، صدای اطراف خود را بشنوند. این قابلیت می‌تواند هنگام گفتگو با یک فرد بسیار مفید واقع شده و باعث می‌شود برای صحبت‌های کوتاه در خیابان مثل پرسیدن آدرس و... دیگر نیازی به درآوردن هدفون‌ها نباشد.

محصول جدید آنر از میکروفون‌های دوگانه مجهز به فناوری حذف نویز توسط هوش مصنوعی بهره می‌برد تا در هنگام وزش باد یا در محیط‌های شلوغ، کاربر بتواند به راحتی مکالمه خود را ادامه دهد.

طبق گفته این شرکت چینی، میکروفون‌های این گجت از امکانات جذابی بهره می‌برد که کاربران را به تولید محتوا تشویق می‌کند. هم‌چنین حالت کاهش تاخیر در این بادزها گنجانده شده است تا کاربران بتوانند کمترین تاخیر را هنگام دریافت صدا تجربه کنند. (این قابلیت تنها در دستگاه‌هایی قابل استفاده است که از رابط کاربری Magic UI 4.0 به بالا بهره می‌برند)

کنترل این هدفون‌ها از طریق لمس ساقه‌های هرکدام امکان‌پذیر است. برای مثال با دو ضربه سریع روی هرکدام از آنها، موسیقی پخش یا مکث و مکالمه پذیرفته یا قطع می‌شود. با لمس طولانی روی هر دو گوشی، حالت ANC یا Transparency روشن و خاموش می‌شود. علاوه بر آن، کاربران می‌توانند این هدفون‌ها را از طریق برنامه Honor Smart Life پیکربندی کنند.

یکی از نقاط قوت گجت جدید آنر باتری آن است که با هربار شارژ کامل می‌تواند تا ۳۲ ساعت کار کند. به لطف استفاده از فناوری شارژ سریع، با ۱۰ دقیقه شارژ این دستگاه، کاربر می‌تواند ۴ ساعت از آن بهره‌مند شود.

نهایتا درباره قیمت این محصول باید بگوییم که برچسب درنظر گرفته شده برای هدفون‌های جدید آنر ۷۳ دلار بوده و تا ۲ هفته آینده شاهد حضور آنها در بازار خواهیم بود.

ارسال نظر