هدفون بی سیم ال جی DFP8W همراه با قابلیت ANC معرفی شد

رسانه کلیک - امروز با معرفی هدفون بی سیم ال جی DFP8W این کمپانی کره‌ای آمادگی خود را جهت رقابت با سایر هدفون‌های پیشرفته دیگر شرکت‌ها اعلام کرد. 

هدفون بی سیم ال جی DFP8W همراه با قابلیت ANC معرفی شد

ال‌جی از تولید گوشی‌های دست کشیده است. اما این به معنای پایان فعالیت کمپانی نبوده و همین امر باعث شده تا غول فناوری کره‌ای در راستای پیشرفت خود امروز رسما از یک گجت کاربردی جدید رونمایی کند.

مشخصات هدفون بی سیم ال جی DFP8W

این محصول جدید که از درایورهای ۸ نانومتری داینامیک ساخته شده توسط کمپانی مریدیان استفاده می‌کند با نام کامل LG Tone Free DFP8W شناخته می‌شود.

هدفون‌های جدید ال‌جی از سه میکروفون (دو میکروفون برای تماس و یک میکروفون به منظور استفاده از قابلیت ANC) بهره می‌برند.

بادزهای ال‌جی به منظور ایجاد ارتباط با دیگر دستگاه‌ها از بلوتوث نسخه ۵.۲ بهره‌مند هستند. بعلاوه، این گجت از فناوری اتصال سریع گوگل و اتصال مایکروسافت ویندوز سوییفت پشتیبانی می‌کنند.

هم‌چنین طبق اعلام شرکت دستگاه مورد اشاره از چندین کدک محبوب apt-X ،AAC و SBC پشتیبانی کرده و همانند دیگر بادزهای عرضه شده به بازار جهانی این هدفون‌ها از گواهینامه IPX4 بهره می‌برند.

به ادعای ال‌جی، در صورت فعال بودن فناوری ANC، باتری گجت‌های جدید می‌تواند ۶ ساعت دوام آورد. البته در صورت استفاده از قاب نگهدارنده این زمان به ۱۴ ساعت افزایش می‌یابد.

البته در صورت غیرفعال بودن حالت ANC، توان شارژدهی هدفون‌های جدید به ۱۰ ساعت می‌رسد و در صورت استفاده از قاب نگهدارنده این زمان به ۲۴ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

یکی از قابلیت‌های جالب بکار رفته در هدفون‌های ال‌جی استفاده از اشعه UV در قاب نگهدارنده این گجت است. جالب است بدانید از این تکنولوژی برای ضدعفونی کردن کامل لوازم مختلف استفاده می‌شود.

به همین واسطه در صورت قرار دادن بادزها داخل قاب شارژر، قسمت سری سیلیکونی آنها هربار ضدعفونی شده تا در زمان دیگر بتوان بدون نگرانی آسیب‌های عفونی از هدفون‌ها استفاده کرد.

در نهایت باید اعلام کنیم بادزهای جدید ال‌جی در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی با قیمت ۱۸۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر