دو هدفون بی سیم نوکیا جواز FCC را کسب کردند

رسانه کلیک – هدفون های بی سیم نوکیا یعنی Clarity Solo Buds پلاس و Go Earbuds پلاس به تازگی جواز FCC را دریافت کرده و تقریبا آماده ورود به بازار هستند.

دو هدفون بی سیم نوکیا جواز FCC را کسب کردند

همان‌طور که می‌دانید نوکیا مدتی است از رقبای خود عقب مانده و اوضاع چندان خوبی در بازار ندارد. با این حال شرکت همچنان به تولید محصولات باکیفیت خود به بازار ادامه می‌دهد. اخیرا دو مورد از هدفون‌های بی‌سیم نوکیا به نام‌های Clarity Solo Buds پلاس و Go Earbuds پلاس موفق به کسب جواز FCC شده و برخی مشخصات کلیدی آن‌ها به اینترنت راه پیدا کرده است.

هدفون Clarity Solo Buds پلاس نوکیا

این هدفون طراحی متفاوتی نسبت به ایربادهای دیگر دارد. به عنوان مثال ساقه یا دنباله آن بسیار قطور بوده و ظاهر قدیمی و پیش پا افتاده‌ای به آن داده است. کلیدهای کنترلی روی ساقه قرار گرفته‌اند و کاربر می‌تواند تنها با یک ضربه آهنگ را قطع یا وصل کرده و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد. دستیار صوتی نیز با نگه داشتن انگشت روی ساقه فعال می‌شود.

همچنین یک چراغ کوچک درون هدفون تعبیه شده که وضعیت باتری و اتصال آن به دستگاه‌های دیگر را نشان می‌دهد. یک پورت USB Type-C نیز برای شارژ محصول در نظر گرفته شده است.

هدفون بی سیم نوکیا مدل Go Earbuds پلاس

گو ایربادز پلاس شباهت بسیاری با ایرپاد پرو اپل دارد. این محصول دارای ساقه بسیار باریک بوده و مانند مدل Clarity Solo Buds پلاس مجهز به کلیدهای کنترلی است. همچنین اگر دو مرتبه پشت سر هم به هدفون ضربه بزنید، صدا زیاد یا کم می‌شود. محفظه شارژ محصول نیز دارای پورت USB Type-C بوده و به لوگوی اصلی نوکیا مزین شده است.

ارسال نظر