هدفون سونی WF-1000XM4 با قابلیت‌های جذاب معرفی شد | پادشاه حذف صداهای مزاحم!

رسانه کلیک - غول فناوری ژاپنی از هدفون سونی WF-1000XM4 رونمایی کرده است که می‌توان آن را پادشاه حذف صداهای مزاحم در کنار کیفیت صدای فوق العاده دانست. 

هدفون سونی WF-1000XM4 با قابلیت‌های جذاب معرفی شد | پادشاه حذف صداهای مزاحم!

در روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی پیرامون هدفون سونی WF-1000XM4 منتشر شد. حال غول فناوری ژاپنی با معرفی رسمی این محصول به شایعات پایان داده و از هدفون بی‌نظیر خود رونمایی کرده است.

با نگاه به تصاویر و مشخصات اولیه این گجت، اولین چیزی که به چشم میخورد ظرافت و زیبایی آن است. از نظر طراحی، هدفون‌های جدید نه تنها کوچک‌تر هستند، بلکه با طراحی بهتری متناسب با گوش (استفاده از گوشی‌هایی از جنس سیلیکون و فوم) کیفیت صدای بهتری را در مقایسه با مدل قبلی خود ارائه می‌دهند.

این محصول از پردازنده V1 سونی بهره می‌برد که حذف صداهای مزاحم را در مقایسه با نسل قبلی به میزان ۴۰ درصد بهبود می‌بخشد. طبق اعلام سونی، هدفون‌های جدید اولین گجت‌هایی هستند که امکان ارائه تکنولوژی Hi-Res audio را برروی کدک‌های LDAC دارا می‌باشند که در مقایسه با بلوتوث، امکان جابه‌جایی سه برابر داده بیشتر را دارا می‌باشد.

هدفون‌های جدید سونی از صدای ۳۶۰ درجه و فناوری حذف صدای وزش باد بهره می‌برد. یعنی در صورتی که کاربر در محلی با وزش باد زیاد قرار بگیرد، این محصول بطور خودکار قابلیت حذف صدای باد را فعال می‌کند.

کیفیت صدای خروجی این محصول را می‌توان یکی از نقاط قوت آن دانست که سونی توانسته است جایگاه خود را حفظ کند. همچنین با وجود تکنولوژی bone-conducting، کاربر می‌تواند حتی در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا بدون نیاز به تغییر مکان به مکالمه بپردازد.

جدا از بحث کیفیت صدا، یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که هدفون معرفی شده در آن حرفی برای رقبای خود نمی‌گذارد، باتری این محصول است. بدین صورت که در صورت شارژ کامل قاب نگهدارنده و فعال بودن حالت حذف نویز، شما می‌توانید ۲۴ ساعت از این هدفون‌ها استفاده کنید و در صورت غیرفعال بودن حالت حذف نویز، امکان استفاده از آنها به ۳۶ ساعت می‌رسد!

از دیگر ویژگی‌های هدفون جدید سونی می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با قابلیت شارژ سریع و دارا بودن گواهی IPX4 به جهت استفاده در هوای بارانی اشاره کرد.

این محصول در دو رنگ مشکی و نقره‌ای با قیمت ۲۸۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر