همایش بیت کوین 2021 در میامی برگزار می‌شود

رسانه کلیک - در روزهای 4 و 5 ژوئن، شهر میامی شاهد یک رویداد تاریخی خواهد بود. همایش بیت کوین 2021 پس از لغو شدن در سال 2020، یکی از اولین گردهمایی‌هایی‌ است که پس از شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد. این همایش پس از یک روند سعودی قیمت متوقف‌شده اتفاق خواهد افتاد و توجه تمامی فعالان و دنبال کنندگان این حوزه به این همایش خواهد بود.

همایش بیت کوین 2021 در میامی برگزار می‌شود

در همایش بیت کوین 2021 چه خواهد گذشت؟

در پادکست "بیت کوین چه کرد" (What Bitcoin Did)، دیوید بیلی (David Bailey)، مدیرعامل BTC Media و برگزارکننده این همایش در خصوص همایش گفت:

من امیدوارم که ذهن افرادی که برای یادگیری در مورد بیت کوین به این همایش آمده‌اند، حسابی مشغول شود، به‌طوری‌که هیچ‌وقت تجربه‌شان را در این همایش فراموش نکنند.

تونی هاک (Tony Hawk)، اسطوره اسکیت بورد، در این همایش سخنرانی و حرکات نمایشی معروف خود را نیز اجرا خواهد کرد. همچنین یک اسکیت بورد ویژه با طرح بیت کوین نیز به فروش خواهد گذاشته شد. (البته تنها برای افرادی که برای ملاقات با تونی هاک در صف منتظر بمانند)

مسابقه بسکتبال، گالری آثار هنری با طرح بیت کوین و یک صحنه برای ورزش‌های الکترونیک (eSports) از دیگر نکات جذاب این همایش خواهد بود.

اتفاقات عجیب‌وغریب همایش

گفته‌شده در این همایش یک سطل زباله عظیم پر از پول نقد ونزوئلایی برای عکس گرفتن وجود خواهد داشت. احتمال اینکه یک بالگرد پول بر سر مردم بریزد نیز وجود دارد. مردم آزادند هرچقدر که می‌خواهند و می‌توانند پول بردارند و با خود ببرند.

از سوی دیگر، این امکان وجود دارد که فلوید می‌ودر (Floyd Mayweather) بخواهد تمامی درآمد خود از مبارزه با لوگان پال (Logan Paul) با بیت کوین به او پرداخت شود، البته این موضوع هنوز تایید نشده است. بیلی در ادامه هشدار داد:

در این همایش، برنامه‌های غافلگیرکننده زیادی خواهیم داشت که پیش از موعد نمی‌توانم چیزی درموردشان بگویم، زیرا وزارت دادگستری سعی خواهد کرد جلوی آن‌ها را بگیرد. چند میهمان ویژه نیز خواهیم داشت که قرار است با ما همکاری کنند و یا به ما ملحق شوند که حسابی مردم را شگفت‌زده خواهد کرد.

لازم به ذکر است همایش بیت کوین 2021 میزبان بیش از 10 هزار نفر بازدیدکننده، بیش از 150 سخنران و حداقل 1000 شرکت خواهد بود.

ارسال نظر