همکاری دستیار صوتی گوگل با اپلیکیشن‌های واسطه پرطرفدار گوگل‌پلی

رسانه کلیک - دستیار صوتی گوگل در آخرین نسخه ارائه شده خود، امکان برقراری ارتباط با نرم افزارهای واسطه اندرویدی و کنترل آن ها را پشتیبانی می کند.

همکاری دستیار صوتی گوگل با اپلیکیشن‌های واسطه پرطرفدار گوگل‌پلی

تا امروز اگر از سیری یا دستیار گوگل، می خواستید تا "اخبار موجود در توییتر را بررسی کند"، حساب CHEK_News وب سایت توییتر، یا مقالاتی درباره شبکه های اجتماعی از Apple News را به شما نشان می داد. دستورات صوتی برای کاربران اندروید در شرف هوشمندتر شدن هستند. اخیرا گوگل اعلام کرده است که در صورت درخواست کاربران از دستیار گوگل، او می تواند برنامه های شخص ثالث شما را جستجو کند یا آن را کنترل کند. بنابراین وقتی اخبار توییتر را درخواست می کنید ، به جای یک حساب تصادفی، جدیدترین توییت های پرطرفدار را مشاهده خواهید کرد.

همکاری دستیار صوتی گوگل با اپلیکیشن‌های واسطه هنوز برای همه برنامه های اندروید موجود نیست. به گفته گوگل، این دستیار با 30 برنامه برتر موجود در فروشگاه Play کار خواهد کرد و به زودی شاهد پشتیبانی از برنامه های دیگر نیز خواهید بود. برنامه ها باید از قبل روی گوشی همراه شما نصب شوند تا دستیار گوگل بتواند مستقیماً با آن ها ارتباط بگیرد. به عنوان مثال اگر از دستیار گوگل بخواهید تا در توییتر پیامی ارسال کند، صفحه فرستادن دایرکت را بالا آورده و به شما اجازه خواهد داد گیرنده خود را انتخاب کنید.

مثلا اگر کفش و برنامه مخصوص کفش های Adapt نایکی را بر روی گوشی خود دارید، می توانید از آن بخواهید "بند کفش بچه یودا در سایت Etsy را برایم ببند" یا "بند کفشم را ببند" تا بند کفش-های خود را بدون اینکه مجبور شوید برنامه را باز کنید و مدل بند دلخواهتان را انتخاب کنید، ببندید.

این ویژگی امروز برای همه تلفن های اندروید دارای دستیار گوگل، فعال شده و با برنامه هایی مانند توییتر، اسنپ چت، دیسکورد،MyFitnessPal ، Nike Run Club و برخی نرم افزارهای دیگر کار می کند. می توانید از دستیار گوگل بخواهید که برایتان ساندویچ سفارش دهد. به عنوان مثال "از من چیزی بخواهید" را در Reddit نشان دهد یا حساب های خود را بررسی کنید. شما می توانید کارهای بیشتری نیز انجام دهید. بگویید "سلام گوگل، میانبرهای من" تا لیستی از میانبرهایی که می توانید استفاده کنید به شما نشان داده شود. همچنین می‌توانید پرس و جوهای شخصی سازی شده را در این صفحه تنظیم کنید.

همکاری دستیار صوتی گوگل با اپلیکیشن‌های واسطه نه تنها دستیار صوتی گوگل را به یک کمک کننده دیجیتالی بسیار قدرتمندتر تبدیل می کند، بلکه کنترل هندزفری را نیز آسانتر می کند. وقتی دستانتان پر است یا نمی خواهید تلفن خود را لمس کنید، این دستیار می تواند مفید واقع شود، همچنین می تواند به کسانی که کم بینا هستند یا از آرتروز رنج می برند کمک کند و به آنها روش دیگری برای تعامل با برنامه هایشان ارائه دهد.

ارسال نظر