همکاری ویوو و Carl Zeiss برای تولید دوربین‌های باکیفیت گوشی‌های هوشمند

رسانه کلیک - ویوو امروز همکاری خود با Carl Zeiss برای تولید دوربین‌های باکیفیت گوشی‌های هوشمند را اعلام کرد. این همکاری می تواند زمینه رشد این برند در بازار کشور خود و حتی بازار‌های خارجی را فراهم کند.

همکاری ویوو و Carl Zeiss برای تولید دوربین‌های باکیفیت گوشی‌های هوشمند

ویوو به تازگی اعلام کرده است که با برند شناخته شده اوپتو الکترونیک Carl Zeiss همکاری می کند. این همکاری باعث می شود که این سازنده گوشی‌های هوشمند از فناوری لنزهای معروف اخیر برای دوربین‌ گوشی‌های هوشمند خود استفاده کند.

اوایل امروز (24 آذر)، غول فناوری چینی این خبر را در اکانت رسمی ویبو خود به اشتراک گذاشت. این شرکت در پست خود یک پیام کوچک به اشتراک گذاشت که همکاری جدید این شرکت‌ها را نشان می دهد. یک پوستر تبلیغاتی ساده به اشتراک گذاشته شده که در آن یک گوشی ویوو حضور دارد و زیر ماژول دوبین آن مارک Zeiss نوشته شده است. برای اطلاع افراد ناآگاه باید گفت که Zeiss یک مارک شناخته شده در صنعت اوپوالکترونیک و لنز است.

همکاری ویوو با Zeiss می تواند برای این سازنده گوشی‌های هوشمند بسیار بزرگ باشد. مشارکت با برندهای معروف تولیدکننده لنز در گذشته موفقیت‌آمیز بوده است؛ برای مثال می توان به همکاری هواوی و Leica اشاره کرد. به همین ترتیب، نوکیا در گذشته با Zeiss نیز همکاری داشته است و با اینکه عملکرد دوربین آن قابل ستایش بود اما این شرکت در صنعت گوشی هوشمند موفق نشد. بنابراین، می توانیم انتظار داشته باشیم که این نتیجه در مورد این همکاری نیز اتفاق بیفتد.

این برند تجاری گوشی‌های هوشمند به وضوح دنبال پیشرفت و جایگاه‌های بهتر، به ویژه در بازار داخلی کشور خود، یعنی چین است و این در حالی است که هواوی، برترین برند منطقه، تحت تأثیرات تحریم‌های ایالات متحده است. بنابراین، رقبای هوآوی به سهم بازار آن چشم دوخته اند و برای سفت کردن جای پای خود دست به اقدامات تهاجمی می زنند. البته منافع این مشارکت ویوو با Zeiss فقط به کشور خود محدود نمی شود و حتی می تواند به افزایش حضور آن در بازارهای خارجی نیز کمک کند.

ارسال نظر