هوآمی 6 ابان از نسخه جهانی آمازفیت جدید رونمایی خواهد کرد

رسانه کلیک - روز سه‌شنبه 6 آبان شرکت هوآمی در یک رویداد آنلاین از نسخه جهانی ساعت هوشمند آمازفیت جدید خود رونمایی خواهد کرد. اندازه‌گیری اکسیژن خون به قابلیت‌های این ساعت اضافه شده است. 

هوآمی 6 ابان از نسخه جهانی آمازفیت جدید رونمایی خواهد کرد

هوآمی اخیرا ساعت هوشمند آمازفیت Bip U را در هند و آمازفیت پاپ را در چین رونمایی کرده است. اکنون این شرکت قصد دارد نسخه جهانی ساعت جدید خود را در تاریخ 27 اکتبر یا 6 آبان ماه در یک رویداد مجازی رونمایی کند.

هوآوی در اکانت توییتر خود به صورت رسمی اعلام کرد که از نسخه جهانی آمازفیت GTR 2 رونمایی خواهد شد. البته پیش بینی می‌کنیم که در این رویداد از آمازفیت GTS 2 نیز رونمایی شود. این دو ساعت هوشمند ماه گذشته در چین در یک رویداد آفلاین رونمایی شدند؛ اما به احتمال زیاد رویداد سه شنبه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. این ساعت های هوشمند قابلیت هایی از جمله اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و بهبودهایی در زمینه اندازه گیری ضربان قلب و ردیابی الگوی خواب کاربران خواهند داشت.

به احتمال زیاد نسخه جهانی این ساعت‌ها به جای دستیار صوتی XiaoAI ، مجهز به دستیار صوتی الکسا خواهند بود تا کاربران در کشورهای مختلف بتوانند به‌راحتی به آن متصل شوند و با فرمان صوتی، کارهای مخلف خود را انجام دهند.

این ساعت‌ها با قیمت 999 یوآن در بازار چین عرضه شده‌اند که تقریبا معادل 149 دلار یا 126 یورو در سایر بازارها است. این ساعت‌ها ابتدا در بازارهای اروپا عرضه می‌شوند و انتظار می رود که قیمت پایه برای آن‌ها همان 149 دلار باشد.

ارسال نظر