هوآوی برای اولین بار وارد بازار خودروی هوشمند شد

رسانه کلیک - هوآوی قصد دارد برای اولین بار وارد بازار خودروی هوشمند شود. این شرکت برای شروع به سراغ یکی از برندهای خودروی چینی رفته است. بر اساس گزارشات منتشر شده، شرکت هوآوی به بازار خودروی هوشمند وارد شده است. این کمپانی چینی برای اولین بار وارد این بازار شده و تجربه جدیدی را آغاز کرده است.

هوآوی برای اولین بار وارد بازار خودروی هوشمند شد

بر اساس گزارشات منتشر شده، شرکت هوآوی به بازار خودروی هوشمند وارد شده است. این کمپانی چینی برای اولین بار وارد این بازار شده و تجربه جدیدی را آغاز کرده است.

هوآوی برای شروع کار خود، به سراغ شرکت‌های خودروسازی کم نام و نشان چینی رفته است. خودروی Cyrus SF5 خودروی هوشمند چینی است که توسط شرکت Chongqing Xiaokang تولید می‌شود.

کمپانی چونگقینگ شیائوکانگ در ابتدای فعالیت خود، فنرهای موتور سیکلت تولید می‌کرد. با رشد و درآمدزایی این شرکت، آنها برای تولید و فروش موتورسیکلت با یک شرکت دیگر همکاری کردند. این شرکت در حال حاضر در بازار خودروی هوشمند فعالیت می‌کند.

خودروی Cyrus در صنعت خودروی چینی ناشناس است. به این دلیل که شرکت مادر فقط منابع تبلیغاتی خاصی در منطقه غرب میانه دارد. در حال حاضر کسی به این شرکت توجه خاصی نکرده است. اما با توجه به شروع فعالیت هوآوی، احتمالا سرنوشت این کمپانی چینی دستخوش تغییراتی خواهد شد.

خودروی Cyrus SF5 بر اساس این اتفاق، تغییرات مثبتی در برند Cyrus ایجاد شده است. هوآوی قصد دارد برند Cyrus را به یک شرکت خودروسازی موفق تبدیل کند و نظر دیگران را به این برند جلب کند.

در طول یک هفته گذشته، بیش از ۶۰۰۰ خودروی Cyrus SF5 سفارش داده شده است. این میزان قابل توجه، حاصل سرمایه‌گذاری هواوی در بازار خودروی هوشمنده بوده است. جالب است بدانید، این تعداد سفارش، شش برابر کل سفارشات این شرکت در سال ۲۰۲۰ بوده است.

طبق گزارشات منتشر شده، همکاری هواوی و برند Cyrus از سال ۲۰۱۹ شروع شده است. آنها همکاری‌هایی در زمینه قطعات اصلی موتورها، MCUها، Hicar و کابین‌های هوشمند خلبانی داشته‌اند.

بسیاری از افراد کنجکاو هستند که چرا هوآوی برند Cyrus را انتخاب کرده است؟ این برند با وجود اینکه برند شناخته‌ شده‌ای نیست، اما این شرکت هشتمین کمپانی در چین است که مجوز تولید خودروهای الکتریکی را کسب کرده است. این مجوز توسط کمیسیون توسعه ملی و اطلاحات چین به Cyrus اعطا شده است.

هوآوی با توجه به این مجوز، به این نتیجه رسیده است که این برند صلاحیت کافی به همراه یک مجموعه مجهز خطوط تولید خودرو را دارد. لازم به ذکر است، هوآوی نمی‌خواهد یک تأمین‌کننده قطعات خودرو باشد. آنها قصد دارند برای طراحی و توسعه در بازار خودروی هوشمند، رقابت کند و ایده‌های خود را از طریق همکاری با برند Cyrus پیاده‌سازی کند.

ارسال نظر