هواوی از لپ تاپ های سری میت بوک B و میت بوک X به همراه هدفون بی‌سیم FreeLace Pro رونمایی کرد

رسانه کلیک - کمپانی هواوی امروز از محصولات جدید خود شامل لپ تاپ های سری میت بوک B و میت بوک X به همراه هدفون بی‌سیم FreeLace Pro رونمایی کرد.

هواوی از لپ تاپ های سری میت بوک B و میت بوک X به همراه هدفون بی‌سیم FreeLace Pro رونمایی کرد

هواوی امروز از لپ‌تاپ‌های بیزینسی خود به نام میت بوک B رونمایی کرد. لپ تاپ میت بوک B5-420 مجهز به نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن 2K است که حدود ۷۰/۸ درصد از فضای رنگی NTSC و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. نسبت کنتراست این صفحه نمایش برابر ۱۰۰۰:۱ و حداکثر روشنایی آن ۳۰۰ نیت اعلام شده است.

لپ‌تاپ‌های میت بوک B3-510 و B3-410 شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. در حقیقت آن‌ها فقط در سایز بدنه و نمایشگر آن تفاوت دارند. میت بوک B3-510 به نمایشگر ۱۵/۶ اینچی مجهز شده است. همچنین شاسی آن ۱۵/۳ میلی‌متر بوده و ۱/۵۳ کیلوگرم وزن دارد. میت بوک B3-410 شامل نمایشگر ۱۴ اینچی با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه است و ۱/۳۸ کیلوگرم وزن دارد.

صفحه نمایش هر ۲ لپ‌تاپ فول اچ دی است که ۴۵ درصد فضای رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. این صفحه نمایش از گواهی Rheinland Low Blue Light نیز پشتیبانی می‌کند.همچنین نسبت کنتراست آن ۸۰۰:۱ و حداکثر روشنایی آن ۲۵۰ نیت اعلام شده است.

میت بوک B3-510 و B3-410 شامل حسگر اثر انگشت است که در دکمه پاور قرار داده شده است. این لپ‌تاپ‌ها شامل دوربین مخفی ۱ مگاپیکسلی، ۲دوربین و ۲ میکروفن هستند که می‌توان آنها را با پردازنده i5-10210U یا i7-10510U و کارت گرافیک UHD 620 سفارش داد. این لپ تاپ‌ها با ۸ گیگابایت رم DDR4، حافظه NVMe SSD با ظرفیت ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت قابل سفارش هستند.

لپ تاپ های سری میت بوک B از وای فای، بلوتوث ۵/۰، باتری ۵۶ وات ساعتی برای مدل B3-510 و ۴۲ وات ساعتی برای مدل B3-410 و همچنین شارژر ۶۵ واتی USB-C پشتیبانی می‌کنند.

هواوی امروز از نسل جدید لپ تاپ میت بوک X که طرحی شبیه میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۰ دارد نیز رونمایی کرد. میت بوک X اولین لپ‌تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار به شمار می‌رود. این لپ تاپ جدید هواوی از نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی LTPS LCD با رزولوشن 3K و نسبت تصویر ۳:۲ برخوردار است. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر ۹۰ درصد است. این پنل ۱۰۰ درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهد، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد و حداکثر روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد.

این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌های نسل دهم اینتل است. و در بالاترین نسخه خود شامل پردازنده اینتل Core i7-10510U به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. هواوی برای این لپ‌تاپ خود GPU جدایی را در نظر نگرفته است.


لپ تاپ های سری میت بوک هواوی در رویداد امروز خود علاوه بر رونمایی لپ‌تاپ‌ها از هدفون بی‌سیم FreeLace Pro نیز رونمایی کرد. این هدفون کاملا بی‌سیم نیست و دور گردن کاربر قرار می‌گیرد. هدفون FreeLance Pro جدیدترین هدفون هواوی به شمار می‌رود که می‌تواند نویزهای فعال را حذف کند. این هدفون به سیستم نویز کنسلینگ فعال دوگانه مجهز شده است که حداکثر میزان کاهش عمق صداهای مزاحم آن به ۴۰ دسی‌بل می‌رسد و میانگین آن برابر ۲۵ دسی‌بل است. می‌توان گفت که هواوی FreeLace Pro اولین هدفونی است که توانسته تاییدیه سطح A چین را برای حذف صداهای مزاحم دریافت کند.

هدفون بی‌سیم FreeLace Pro قابلیت جدیدی علاوه بر حالت نویز کنسلینگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به‌وسیله آن می‌توانند به صدای محیط گوش دهند، البته این حالت ویژگی جدیدی محسوب نمی‌شود. زیرا بسیاری از هدفون‌های مجهز به سیستم حذف صداهای مزاحم، این حالت را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند. این هدفون قابلیت شارژدهی بالا دارد و کاربران برای شارژ آن باید از پورت USB Type-C استفاده کنند. آن‌ها پس از پنج دقیقه شارژ، می‌توانند پنج ساعت به موسیقی گوش دهند و اگر شارژ آن کامل باشد، می‌توانند تا ۲۴ ساعت از آن استفاده کنند.

ارسال نظر