هواوی اواخر این ماه از کامپیوترهای رومیزی خود رونمایی می‌کند

رسانه کلیک - هواوی قصد دارد از کامپیوترهای رومیزی جدید خود، اواخر این ماه رونمایی کند؛ ولی هنوز اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های آن‌ها فاش نشده است.

هواوی اواخر این ماه از کامپیوترهای رومیزی خود رونمایی می‌کند

هواوی، این غول فناوری که اخیرا روی استراتژی‌هایی برای ادامه تجارت خود با وجود تحریم‌های آمریکا کار می‌کند، قصد دارد از یک دستگاه جدید رونمایی کند. انتظار داریم که این محصول جدید، کامپیوترهای رومیزی یا دسکتاپ باشد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، این کامپیوترهای شرکت هواوی قدرتشان را از چیپست Kunpeng 920 که ساخت خود شرکت است، می‌گیرند و به احتمال زیاد پردازنده گرافیکی Radeon R7 430 ساخت شرکت AMD نیز در این دستگاه‌ها وجود دارد. این کامپیوتر یک نمایشگر 23.8 اینچی نیز خواهد داشت.

اگرچه هنوز کاملا مشخص نیست که این محصول چه ویژگی‌هایی دارد؛ اما ممکن است، مشابه کامپیوتری باشد که قبلا اطلاعات آن فاش شده بود. اطلاعات قبلی فاش شده نشان می‌دهد که این دستگاه رم 8 گیگابایتی DDR4-2666 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به درایو نوری، کیبورد، موس، منبع تغذیه 180 واتی و سیستم عامل اختصاصی Kylin هواوی نیز باشد.

چیپست Kunpeng 920 chipset هواوی با استفاده از فناوری 7 نانومتری و بر اساس معماری ARM که در سال 2019 از آن رونمایی شد، ساخته شده است.

این غول چینی که اخیرا با برند آنر در رده لپ تاپ‌ها حضور پیدا کرده است، قصد دارد وارد بازار رایانه‌های شخصی رومیزی و بازار مانیتورها شود. رقابت هواوی با شرکت‌های بزرگ و قدیمی این بازارها مثل شرکت دل و HP قطعا جالب خواهد بود.

ارسال نظر