هواوی از یک لپ‌تاپ، ۲ ساعت هوشمند و ۲ هدفون رونمایی کرد

رسانه کلیک - برخلاف انتظار هواوی کنفرانس خبری خود را بدون معرفی میت ۴۰ پایان داد و در این کنفرانس دو هدفون وایرلس، یک لپ تاپ و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد.

هواوی از یک لپ‌تاپ، ۲ ساعت هوشمند و ۲ هدفون رونمایی کرد

جی تی 2 پرو

هواوی در کنفرانس خبری خود از ساعت هوشمند جی تی 2 رونمایی کرد. این ساعت صفحه گرد و بزرگی دارد و برعکس سایر ساعت‌های هوشمند ورزشی نیست. اما برخی قابلیت‌ها مانند پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و حرکات ورزشی برای آن در نظر گرفته شده است. جدیدترین ساعت هوشمند هواوی با نمایش نوتیفیکیشن کاربرانش را در جریان پیام ها، ایمیل ها و تماس ها دریافتی قرار می‌دهد و باتری آن با هر بار شارژ تا چندین روز دوام می آورد.

هواوی در حال حاضر اطلاعات زیادی را درباره محصولات جدید خود منتشر نکرده است. اما گفته می‌شود که آن را با قیمت ارزان‌تر وارد بازار می‌کند. از آن‌جایی که مدل اصلی این ساعت یعنی واچ جی تی ۲ در انگلیس ۱۶۰ پوند به فروش می‌رسد گفته می‌شود که این محصول قیمت حدود ۲۰۰ پوند دارد.

۲ هدفون واچ فیت

هواوی در ادامه کنفراس از دستبند سلامتی به نام واچ فیت نیز رونمایی کرده است که از نظر ظاهری بسیار شبیه به اپل واچ است اما راحت و سبک‌تر از آن‌ها محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند بدنه ای ضد آب دارد و میتواند فعالیت های بدنی نظیر دویدن، پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری، پارو زنی و بسیاری فعالیت های دیگر را پایش کند.

هدفون فری بادز پرو

هواوی هدفون فری بادز را به منظور رقابت با ایرپاد پرو با قیمت ۴۹۹ دلار طراحی و تولید کرده است. این محصول یک ایرباد وایرلس کوچک دارد و از قاب شارژ ویژه خود بهره می‌برد. هواوی در ساخت گوشی‌های این هدفون از نوعی پلاستیک فشرده استفاده کرده است که به راحتی درون گوش جای می‌گیرد. همچنین مسدود کردن هر نویز محیط، کیفیت صدای خوبی را از خود به نمایش می گذارند.

هدفون فری لیس پرو

هواوی از هدفون فری لیس پرو نیز رونمایی کرده است. این هدفون می‌تواند نویزها را به راحتی حذف کند. همچنین این قابلیت را دارد که پس از هر بار شارژ کردن ۲۲ ساعت موسیقی پخش کند. این نِک بند راحت درست مانند گردنبند دور گردن قرار می گیرد و کیفیت صدای خوبی دارد. شارژ این هدفون بلوتوثی از طریق کابل USB-C صورت می گیرد.

هدفون میت بوک ۱۴

هواوی در پایان کنفرانس خبری از میت بوک ۱۴ نیز رونمایی کرده است. هواوی این لپ‌تاپ را به یک پردازنده Ryzen 7 4800H از AMD، شانزده گیگابایت رم و یک نمایشگر تاچ ۱۴ اینچی با رزلوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز کرده است. نمایشگر این لپ‌تاپ درون یک شاسی فلزی محکم قرار گرفته است که ظاهر حرفه‌ای آن را نشان می‌دهد. همچنین کیبورد و ترکپد دستگاه بسیار راحت و رسپانسیو هستند و حسگر اثر انگشت دستگاه نیز درون دکمه پاور آن تعبیه شده که به سرعت فرایند احراز هویت را انجام می‌دهد.

ارسال نظر