هواوی رابط کاربری EMUI 11 را بر پایه اندروید ۱۰ معرفی کرد

رسانه کلیک - هواوی به تازگی از جدیدترین رابط کاربری  گوشی‌های هواوی به نام EMUI 11 رونمایی کرد که به جای اندروید ۱۱ از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و نسبت به نسخه قبل خود کمی بهبود داشته است.

هواوی رابط کاربری EMUI 11 را بر پایه اندروید ۱۰ معرفی کرد

هواوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان به نام HDC در کنار معرفی سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2.0 از رابط کاربری EMUI 11 که بر پایه اندروید ۱۰ توسعه داده شده است رونمایی کرد. در صورتی که انتظار می‌رفت بر پایه اندروید ۱۱ توسعه داده شود. این موضوع اتفاقی مهم به شمار می‌رود.

مدتی است که هواوی نام رابط‌های کاربری از خانواده EMUI با نسخه جدید اندروید هماهنگ می‌کند. اما امسال این اتفاق رخ نداد. معرفی این رابط کاربری با اندروید ۱۰ نشان نی‌دهد که گوشی‌های حال حاضر و گوشی‌های آینده این کمپانی به زودی از این سیستم عامل پشتیبانی نخواهند کرد.

هواوی تلاش کرده است تغییرات جالبی را روی EMUI 11 اعمال کند تا کاربران تجربه متفاوتی از اندروید ۱۰ داشته باشند. پس از رونمایی از EMUI 11 رسانه‌های مختلف از این کمپانی خواستند تا دلایل خود را از معرفی EMUI 11 معرفی کند. اما در حال حاضر هواوی پاسخی نداده است.

هواوی اعلام کرده که EMUI 11 برخی تغییرات جالب دارد که کاربران تجربه لذت‌بخش‌تری برای استفاده از آن داشته باشند. این نسخه از رابط کاربری گوشی‌های هواوی بر سه اصل مهم بهبود رابط کاربری، بهبود امنیت و حریم خصوصی و ارائه چیزی که هواوی آن را زندگی یکپارچه متکی بر هوش مصنوعی می‌نامد تمرکز کرده است. برخی رسانه‌ها اعلام کردند که به نسخه اولیه EMUI 11 را روی گوشی هواوی P40 پرو دسترسی پیدا کردند و با برخی قابلیت‌های مختلف این رابط کاربری آشنا شدند.

ارسال نظر