واتساپ برای دسترسی آسان به کاتالوگ‌ها، گزینه خرید را اضافه می‌کند

رسانه کلیک - واتساپ برای دسترسی آسان به کاتالوگ‌ها و فهرست محصولاتی که توسط  اکانت‌های تجاری برای فروش قرار داده شده است، گزینه خرید را در کنار گزینه تماس قرار داده است. اگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید بهتر است در واتساپ یک اکانت تجاری درست کنید؛ زیرا این اکانت‌ها ویژگی‌هایی دارند که اکانت‌های معمولی ندارند. یکی از این ویژگی‌ها این است که شما می توانید یک کاتالوگ از محصولات خود درست کنید و محصولات خود را بفروشید. این امکان جدید باعث می شود که مشتریان سریع به فهرست محصولات شما دست پیدا کنند و خرید کنند.

واتساپ برای دسترسی آسان به کاتالوگ‌ها، گزینه خرید را اضافه می‌کند

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید بهتر است در واتساپ یک اکانت تجاری درست کنید؛ زیرا این اکانت‌ها ویژگی‌هایی دارند که اکانت‌های معمولی ندارند. یکی از این ویژگی‌ها این است که شما می توانید یک کاتالوگ از محصولات خود درست کنید و محصولات خود را بفروشید. این امکان جدید باعث می شود که مشتریان سریع به فهرست محصولات شما دست پیدا کنند و خرید کنند.

قبلا کاربران برای دسترسی به کاتالوگ باید روی اسم مخاطب ضربه می‌زدند و گزینه مشاهده مخاطب (View Contact) را انتخاب می کردند. اما اکنون توسعه دهندگان، گزینه خرید را در کنار گزینه تماس اضافه کرده‌اند و تا کاربران از این طریق بتوانند به آسانی آیتم‌های فروش را مشاهده کنند.

این ویژگی در حال حاضر به طور گسترده در حال گسترش است و اگر این ویژگی برای شما فعال نیست، باید به اپ استور مراجعه کنید و واتساپ خود را بروزرسانی کنید.

واتساپ در ماه های گذشته تعدادی ویژگی جدید برای اکانت‌های معمولی و اکانت‌های تجاری اضافه کرده است. بعضی از این ویژگی‌ها شامل اضافه شدن کد QR برای اضافه کردن راحتر مخاطب جدید و یا شروع چت با یک اکانت تجاری، استیکرهای متحرک ، اشتراک گذاری کاتالوگ، توانایی اشتراک گزاری ویدیو در تماس تصویری گروهی، جست و جوی پیشرفته تر که به شما این امکان را می دهد نتایج جست و جو را فیلتر کنید و یک ابزار جدید برای مدیریت فضای ذخیره سازی ، هستند.

ارسال نظر