واتساپ-پی برای 2 میلیون کاربر در هند شروع به کار کرده است

رسانه کلیک - امروز واتساپ تایید رسمی مبنی بر اینکه سرویس پرداخت واتساپ-پی اکنون در دسترس کاربرانش در هند است را برای 2 میلیون کاربر خود منتشر کرده است.

واتساپ-پی برای 2 میلیون کاربر در هند شروع به کار کرده است

روز گذشته گزارش شد که شرکت ملی پرداخت های هند (NCPI) به واتساپ اجازه داده تا خدمات پرداخت خود را با استفاده از پایگاه یکپارچه چندبانکی پرداخت (UPI) در هند آغاز کند. امروز، واتساپ تایید رسمی مبنی بر اینکه سرویس پرداخت آن اکنون در دسترس کاربرانش در هند است را منتشر کرد.

واتساپ با ارائه خدمات در دسترس برای کاربران محدود طی 2 سال گذشته، خدمات پرداخت خود را در هند آزمایش کرده است. در حالی که بازار پرداخت هند از خدمات مشهوری مانند Paytm ، گوگل پی، Phone Pe ، Amazon Pay و غیره برخوردار است، اما واتساپ با 400 میلیون کاربر کاربری در هند، رقیب بزرگی برای آنان است.

واتساپ با همکاری با بانک­ های معروف هند در تلاش است تا واتساپ-پی خود را در هند آغاز کند. در آغاز، این ویژگی تنها برای 2 میلیون کاربر در کشور در دسترس خواهد بود.

چگونه واتساپ-پی را فعال و تراکنش انجام دهیم؟

کاربران باید از طریق سه نقطه ای که در گوشه بالا سمت راست رابط واتساپ موجود است ، بهPayments> Add Payment دسترسی پیدا کنند. کاربران باید یک بانک را از لیست بانک های موجود انتخاب کنند. بانک انتخاب شده باید بانکی باشد که به شماره تلفن کاربر مرتبط باشد. در مرحله بعدی، برنامه از کاربر می خواهد پیام کوتاه تأیید را ارسال کند. پس از اتمام مراحل تأیید، برنامه به کاربر دستور می دهد تا عملیات واتساپ-پی را کامل کند.

در صفحه واتساپ-پی اکنون بانک ثبت شده کاربر قابل مشاهده است. در همین صفحه، جزئیات دیگری مانند آدرس UPI ، کد QR و سابقه پرداخت را نشان می دهد.

برای شروع معامله، کاربران باید مخاطب مورد نظر را از لیست گپ انتخاب کرده و دکمه پیوست را بزنند. پس از انتخاب Payment ، کاربران می توانند برای انجام معامله Send یا Receive را انتخاب کنند. برای تکمیل معامله، کاربران باید پین UPI را وارد کنند. روش دیگر برای ارسال پول، زدن دکمه سه نقطه در صفحه Payments> Add Payment > New Payment است.

ارسال نظر