والمارت امکان ارسال آزمایشی کالا با پهپاد را فراهم کرد

رسانه کلیک - والمارت به صورت آزمایشی قابلیت ارسال محصولات خود با پهپاد را فراهم کرد. والمارت برای این کار با شرکت Flytrex همکاری می‌کند.

والمارت امکان ارسال آزمایشی کالا با پهپاد را فراهم کرد

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند آمازون می‌خواهند که کالاهای خود را با استفاده از پهپاد به مشتریان خود تحویل دهند. آمازون برای این کار توانسته است از اداره هوانوردی فدرال (FAA) تاییدیه کسب کند. همچنین کمپانی آلفابت نیز در مراحل اولیه پروژه وینگ که در سال گذشته معرفی کرده بود قرار دارد.

کمپانی والمارت از مدت‌ها قبل می‌خواست که سرویس‌ کالاهای خود را با استفاده از پهپاد توسعه دهد. در حال حاضر نیز برنامه این کمپانی در شهر فایتول در کارولینای شمالی شروع شده است. والمارت در آینده روی تحویل برخی موادغذایی و کالاهای اساسی فروشگاه خود تمرکز خواهد کرد.

این کمپانی برای ارسال کالاهای خود از سرویس‌های پهپاد خودکار Flytrex استفاده می‌کند که توسز یک داشبورد ساده و هوشمند کنترل می‌شوند. این کمپانی با این اقدام خود می‌خواهد شناخت نسبی از تجربه مشتریان به دست آورد.

به گفته والمارت برای استفاده گسترده از این سیستم کارهای زیادی باید انجام شود. این اقدام بسیار شبیه فیلم‌های علمی و تخیلی است. به نظر می‌رسد والمارت با این کار می‌خواهد بهترین سیستم را آزمایش کند. والمارت اعلام کرده است که در حال حاضر می‌تواند فناوری خودکار خود را آزمایش کند و به بهترین حالت از آن استفاده کند. پهپادهایی که در این فروشگاه استفاده شده‌اند سرعتی معادل ۵۱ کیلومتر برساعت دارند و می‌توانند مسافت ۱۰ کیلومتری را طی کنند و محموله‌ها با حداکثر وزن ۳ کیلوگرم را انتقال دهند. امکان آزمایش این سیستم را در کارولینای شمالی با تاییدیه صادر شده از طرف FAA فراهم می‌شود.

ارسال نظر