پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2021 از سوی مدیران ارشد وال استریت

رسانه کلیک - نظرسنجی CNBC از 100 مدیر ارشد سرمایه‌گذاری و سبدگردان وال استریت نشان می‌دهد که اکثریت آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند قیمت بیت کوین در پایان سال 2021 زیر 30 هزار دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2021 از سوی مدیران ارشد وال استریت

نظرسنجی از وال استریت

نظرسنجی سه‌ماهه CNBC از مدیران سرمایه‌گذاری نهادی، تصویری تیره‌وتار برای بیت کوین ارائه می‌دهد. 44 درصد از شرکت‌کنندگان این نظرسنجی معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال در پایان سال زیر 30،000 دلار خواهد بود.نظر فعالان وال استریت درمورد بیت کوین

25 درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند که بیت کوین سال جاری را با 40،000 دلار به پایان خواهد رساند. 25 درصد دیگر 50،000 دلار را انتخاب کردند و 6 درصد باقیمانده عقیده دارند که بیت کوین می‌تواند در 60،000 دلار بسته شود.

اندرو سورکین (Andrew Sorkin)، مجری برنامه تلویزیونی Squawk Box، در بحث درباره نتایج گفت که با اکثر پاسخ‌دهندگان در مقیاس زمانی کوتاه موافقت می‌کند، اما در بازه زمانی بیش از ده سال، او عقیده دارد که قیمت بیت کوین بالاتر از 30،000 دلار خواهد بود.

جو کرنن (Joe Kernan)، مجری همکار او، سؤال این که نظر او درباره نتایج نظرسنجی وال استریت چیست را پاسخ نداد. در عوض، کرنن در یک اظهارنظر با احتیاط گفت که حتی اگر قیمت در پایان سال 30،000 دلار باشد، این قیمت بسیاری از نگرانی‌ها را رفع خواهد کرد؛ زیرا یک حد کف بلندمدت برای بیت کوین مشخص خواهد شد.

کرنن اظهار داشت: «30 یا 28 اگر واقعا یک کف بلندمدت بود، ترس بسیاری از مردم درباره ارزهای دیجیتال را از بین می‌رفت، درست نیست؟»

بیت کوین در سال 2021

سال 2021 با عملکرد باورنکردنی بیت کوین آغاز شد. به نظر می‌رسید بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از سیگنال‌های اشباع خرید سرپیچی می‌کند و قیمت آن در اواسط ماه آوریل به 65،000 دلار رسید.

از آن زمان به بعد، پس از انتشار خبرهای مختلف گسترش‌دهنده «ترس، عدم قطعیت و تردید» (FUD)، یک موج نزولی بازار را فراگرفت و نتایج نظرسنجی CNBC نیز به این موج نزولی اضافه خواهد کرد.

بااین‌حال، نظر مخالف وال استریت که توسط بلومبرگ گزارش شده است، بیان می‌کند که این ارز دیجیتال پیش از پایان سال جاری می‌تواند به 100 هزار دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت 100 هزار دلاری بلومبرگ

برخلاف نظر وال استریت، آخرین گزارش Crypto Outlook بلومبرگ ادعا می‌کند که بیت کوین می‌تواند تا پایان سال 2021 به 100،000 دلار برسد.

در این گزارش آمده است که بر اساس پویایی و روند صعودی کلی ارزهای دیجیتال، احتمال آنکه بزرگ‌ترین ارز دیجیتال به 100،000 دلار برسد از احتمال سقوط آن به زیر 20،000 دلار بیشتر است.

این گزارش در اوایل ماه ژوئن منتشر شد که اوج «ترس، عدم قطعیت و تردید» بازار بود و بیت کوین شاهد ریزش 14 هزار دلاری (یا 33 درصد) در یک روز بود.

در اوایل سال، هنگامی‌که بیت کوین به طور پیوسته رکورد قیمت خود را می‌شکست، فراخوان برای قیمت 100،000 دلاری در پایان سال بسیار رایج‌تر بود.

در ماه ژانویه، JPMorgan یادداشتی را منتشر کرد که ادعا می‌کرد بیت کوین می‌تواند در سال 2021 به 100،000 دلار برسد. بااین‌حال، آنها اضافه کردند که چنین افزایش قیمتی «ناپایدار خواهد بود».

روند قیمت طی چند هفته گذشته حمایت قابل‌توچهی را در سطح 29 هزار دلار نشان داده است. اما باتوجه‌به اینکه حامیان قادر به ادامه روند صعودی نیستند، انتظارات نسبت به بیت کوین تا حدودی مغلوب است.

پیش‌بینی شما برای قیمت بیت کوین چیست؟ با مدیران وال استریت موافق هستید یا با تحلیلگران بلومبرگ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر