وان پلاس پد احتمالا اولین تبلت این شرکت چینی خواهد بود

رسانه کلیک - ثبت‌نام وان پلاس پد در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا، آتش گمانه‌زنی‌ها را مبنی بر ورود شرکت چینی به عرصه تبلت سازی شعله‌ور کرده است.

وان پلاس پد احتمالا اولین تبلت این شرکت چینی خواهد بود

به نظر می‌رسد کمپانی وان پلاس در صدد پیوستن به بازار تبلت است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد شرکت چینی در تاریخ ژوئیه 2021 محصولی به نام وان پلاس پد را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) به ثبت رسانده است.

متأسفانه این سند هیچ اشاره‌ای به مشخصات، ویژگی‌ها و طراحی ظاهری دستگاه نمی‌کند. با این حال بعید نیست این شرکت بخواهد با ورود به بازار تبلت، تجارت خود را گسترش دهد.

وان پلاس پد یک دستگاه جدید است یا یک محصول ریبرند شده؟

اگر شایعات فوق حقیقت داشته باشند، وان پلاس نخستین زیرمجموعه BBK نخواهد بود که پا به عرصه تبلت سازی می‌گذارد. اگر به خاطر داشته باشید ماه ژوئن نیز اخبار متعددی مبنی بر ورود ریلمی، اوپو و ویوو به بازار تب­لت، سراسر فضای مجازی را پر کرد.

وان پلاس و اوپو مدتی است همکاری خود را توسعه داده‌اند. این موضوع باعث شده عده‌ای فکر کنند این دو شرکت در حال آماده‌سازی یک محصول مشترک هستند. البته این را هم اضافه کنیم که ثبت محصولات در EUIPO به معنی تولید واقعی آن‌ها نیست. یعنی به طور قطع نمی‌توان گفت که یک تبلت جدید متعلق به کمپانی OnePlus در آینده به بازار عرضه می‌شود.

نظر شما درباره ورود OnePlus به عرصه تبلت سازی چیست؟ با توجه به کیفیت گوشی‌های هوشمند متعلق به این شرکت، آیا وان پلاس پد می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار گیرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر