کیمیا علیزاده چه واکنشی به حواشی حضورش در المپیک توکیو داشت؟

کیمیا علیزاده پس از جنجال‌ها و حواشی پیش آمده درباره حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و برد او در برابر ناهید کیانی، با انتشار یک پست در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام بلاخره واکنش نشان داد.

کیمیا علیزاده چه واکنشی به حواشی حضورش در المپیک توکیو داشت؟

کیمیا علیزاده بالاخره سکوت خود را شکست و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار یک پست به حواشی پیش آمده از حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو واکنش نشان داد:

واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک توکیو

"با سلام و احترام به همه کسانی که مرا «هموطن» خودشان می‌دانند. از راه دور، به خاک خوزستان بوسه می‌زنم که هر چه داریم از همان خاک خشکیده است.

اشکهایم از دیدن ویدیوهایتان بند نمی‌آمد. خواستم بگویم در برابر محبت ها و موج همدلی‌تان در شبکه های اجتماعی، همیشه سر تعظیم فرود می‌آورم. قدردان حمایت های ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان و مربیانی هستم که مرا یکی از خودشان می‌دانند.

خسته نباشید می‌گویم به دوست عزیزم ناهید کیانی که می‌دانم چه فشار سنگینی را به او تحمیل کردند و اطمینان دارم به موفقیت‌های بزرگی دست خواهد یافت.

سپاسگزارم از همه ی رسانه هایی که با جریان سازی غیراخلاقی صداوسیما همراهی نکردند. همان مردانی که سال هاست بلندگوی عادی سازی تبعیض جنسیتی شده اند. آخر آنها تحقیر زنان خود را در خانه کافی نمی دانند و در رسانه به اصطلاح ملی هم به زن ستیزی شان ادامه می‌دهند.

من یک زنم. فرزند ایرانم. تکواندوکارم. با مبارزه بزرگ شده ام و به مبارزه ادامه می دهم. نام من «کیمیا»ست."

بیشتر ببینید: کیمیا علیزاده نماینده کشورش را شکست داد | ویدیو شکست ناهید کیانی

** انتشار این خبر به معنای تایید و یا رد این خبر نیست و رسانه کلیک به عنوان یک رسانه بی‌طرف سعی در انتشار آخرین اخبار دنیا دارد.

همچنین بخوانید: سعید ملایی به فینال المپیک توکیو رسید!

منبع: وقایع روز

ارسال نظر