تسلا با همکاری یک شرکت نروژی وارد بازار ساعت‌های هوشمند می‌شود

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد تسلا برنامه‌های زیادی برای توسعه و ساخت ساعت‌های هوشمند دارد. تسلا ممکن است یک شرکت نروژی را خریده باشد تا راهکارهای مبتنی بر ساخت ساعت هوشمند را توسعه دهد.

تسلا با همکاری یک شرکت نروژی وارد بازار ساعت‌های هوشمند می‌شود

اسنادی که به تازگی از FCC به دست آمده است نشان می‌دهد که تسلا در حال همکاری با یک شرکت نروژی به منظور پروژه ساخت ساعت‌های هوشمند است.

شایعات زیادی از مدت‌ها قبل منتشر شده است که نشان می‌دهد تسلا تصمیم‌گیری‌هایی مبتنی بر ورود به شاخه جدیدی از کسب‌وکار را دارد. همچنین اخباری که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد که یک شرکت نروژی به نام Xplora بر ساخت ساعت‌های هوشمند کودکانه تمرکز کرده است. این کمپانی یک سند ثبتی به FCC ارائه کرده است که در آن نام شرکت تسلا به عنوان همکار برای ساخت ساعت دیده می‌شود. اسنادی که این شرکت به FCC ارائه کرده است شامل معرفی یک نماینده برای ارتباط با سازمان است. آن‌ها اعلام کردند که این نماینده از سوی تسلا نیز با سازمان مذاکره می‌کند.

شرکت‌های نروژی در اسناد جدید می‌خواهند برای محصولات خود در سری X5 Play و X5 Play eSim تاییدیه دریافت کنند. این ساعت‌ها ویژه کودکان ساخته می‌شوند و این امکان را به والدین آن‌ها می‌دهند که فعالیت‌های آن‌ها را ردیابی کنند. علاوه بر آن این ساعت‌ها امکان ارسال پیام صوتی یا پیام‌های آماده متنی را نیز به کودکان می‌دهند.

فعالیت تسلا در حوزه ساخت و توسعه ساعت‌های ویژه کودکان دور از انتظار است. ممکن است تسلا شرکت Xplora را خریده باشد. شاید هم خرید شرکت با هدف در اختیار گرفتن استعدادهای آن یا افزایش تجربه در حوزه ساعت هوشمند باشد. با وجود این پیش‌بینی‌ها ارائه درخواست از FCC‌ غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

نظریه دیگری نیز ادعا می‌کند که ممکن است تسلا قصد استفاده از پلتفرم ساعت هوشمند Xplora را داشته باشد. در حال حاضر بسیاری از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های مخصوص اپل واچ را توسعه دادند که می‌تواند ماشین‌های تسلا را کنترل کنند. از آن جایی که تسلا تصمیم دارد از گوشی‌های هوشمند در خودروهای Model 3 و Model Y استفاده کند، ممکن است تصمیمی مبتنی بر توسعه راهکار انتخابی با ساعت هوشمند را نیز داشته باشد.

ارسال نظر