وسترن دیجیتال حافظه SSD جدید به نام My Passport SSD را معرفی کرد

رسانه کلیک - شرکت وسترن دیجیتال My Passport SSD را معرفی کرد. این حافظه از درگاه USB 3.2 Gen 2 و فناوری NVMe پشتیبانی می‌کند.

وسترن دیجیتال حافظه SSD جدید به نام My Passport SSD را معرفی کرد

سرعت خواندن و نوشتن My Passport SSD به ترتیب ۱۰۵۰ و ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه اعلام شده است. مشتریان می‌توانند این حافظه را در ظرفیت‌های مختلف ۲ ترابایت خریداری کنند. این حافظه نیز مانند بیشتر حافظه‌های SSD و محصولات سری پاسپورت در کف دست افراد جای می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های مهم My Passport SSD کیس فلزی است که با گوشه‌های خمیده و طرح برجسته ظاهر شده است که آن را از ویژگی‌های ظاهری یکنواخت دور کرده است.

گفته می‌شود این حافظه در برابر ضربه و تکان موفق بوده است و عملکرد خود را در صورت سقوط از ارتفاع ۱/۹ متری حفظ می‌کند. این محصول به همراه کابل USB-C و آداپتور USB-A به دست مشتریان رسیده است. آن‌ها با سیستم عامل mac و کامپیوترهای ویندوزی سازگاری دارند.

به گفته وسترن دیجیتال My Passport SSD قدرت زیادی دارد و داده‌ها را ۲ برابر سریع‌تر از نسخه قبلی یعنی مدل سال ۲۰۱۸ انتقال می‌دهد. این حافظه برای رمزگذاری داده‌ها از قابلیت استاندارد رمزنگاری پیشرفته (AES) با کلیدهای ۲۵۶ بیتی استفاده می‌کند.

ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت این کارت حافظه قیمتی معادل ۱۱۹/۹۹ دلار و ظرفیت یک ترابایت آن قیمتی معادل ۱۸۹/۹۹ دلار دارد و رنگ هردوی آن‌ها نیز نقره‌ای است. در حال حاضر مشتریان می‌توانند این حافظه را از آمازون و Best Buy بخرند. وسترن دیجیتال گفته است رنگ‌های متنوع تر و ظرفیت ۲ ترابایتی این محصول نیز پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر