تماشا کنید | ویدیوی لو رفته از رابط کاربری One UI گلکسی واچ ۴

تاکنون اخبار زیادی پیرامون سیستم‌عامل ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده بود. حال ویژگی‌های این گجت با انتشار یک ویدیو، مشخص شده است. 

تماشا کنید | ویدیوی لو رفته از رابط کاربری One UI گلکسی واچ ۴

شرکت سامسونگ قصد دارد بزودی در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. حال ویژگی‌های رابط کاربری گلکسی واچ ۴ به واسطه انتشار یک ویدیو تبلیغاتی لو رفته است.

با توجه به اخبار منتشر شده گفته می‌شود این غول کره‌ای قصد دارد تا از چندین دستگاه جدید در مراسم ۱۱ آگوست همچون گلکسی فولد ۳، گلکسی فلیپ ۳، گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ رونمایی کند.

طبق گزارشات منتشر شده اخیر اعلام شده بود سری گلکسی واچ ۴ از سیستم‌عامل ساخته شده توسط سامسونگ و گوگل بهره خواهد برد.

با توجه به ویدیو منتشر شده از ظاهر رابط کاربری واچ ۴ در وب‌سایت آمازون، به نظر می‌رسد One UI مورد استفاده در ساعت‌های جدید این شرکت با تغییرات بصری جذابی همراه شده است.

طبق اطلاعاتی که در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است مشخص شد که سری جدید ساعت‌های سامسونگ در ۲ مدل Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

با نگاه به ویدیو به نظر می‌رسد در سری جدید ساعت‌های سامسونگ امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی مثل مسیریاب گوگل و دیگر خدمات این غول فناوری فراهم شده است. بنابراین سیستم‌عامل این ساعت‌ها بر مبنای Wear OS 3 و پوسته‌ای از جنس One UI به کاربران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

از دیگر ویژگی‌های لو‌رفته درباره گجت‌های جدید سامسونگ می‌توان به حضور حالت فعالیت و تمرین، حسگر تشخیص ضربان قلب، حسگر ردیابی خواب، تشخیص میزان چربی بدن، قطب نما، ارتفاع سنج، حسگر تشخیص فشار و اکسیژن خون اشاره کرد.

البته متاسفانه ویدیو منتشر شده اطلاعاتی درباره سخت‌افزار پیشِ روی غول کره‌ای در اختیار ما قرار نداده است.

اما با توجه به شایعات منتشر شده گفته می‌شود سری جدید ساعت‌های سامسونگ از یک صفحه نمایش آمولد، پردازنده W920، حافظه رم ۱.۵ گیگابایت، حافظه رام ۱۶ گیگابایت، گواهینامه IP68، بلوتوث نسخه ۵.۰ و شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد.

هم‌چنین اعلام شده است هردو ساعت از میکروفون و اسپیکر داخلی برای تماس استفاده کرده و مدل کلاسیک از حاشیه‌های چرخان بهره‌مند است.

حجم ویدیو: 1.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40 | دانلود ویدیو
ارسال نظر