آشکار شدن دوربین عظیم آیفون 12 پرومکس در ویدیو کالبدشکافی

رسانه کلیک - ویدیو کالبدشکافی گوشی آیفون 12 پرومکس در iFixit منتشر شده است که دوربین عظیم این گوشی نسبت به سایر مدل های سری آیفون 12 را به وضوح نمایش می دهد. 

آشکار شدن دوربین عظیم آیفون 12 پرومکس در ویدیو کالبدشکافی

بدون شک همه ما می دانستیم که آیفون 12 پرومکس، دوربین بزرگ تری از آیفون های معمولی دارد؛ اما اکنون در ویدیو کالبدشکافی این گوشی مشخص شده که این سنسور واقعا چقدر عظیم است. iFixit ویدیو کالبدشکافی این گوشی فوق العاده حرفه ای از سری آیفون 12 را منتشر کرده است که اندازه دوربین را با جزئیات واضح نشان می دهد. برای مشاهده این ویدیو وارد این لینک شوید.

دوربین اصلی این گوشی به وضوح بزرگ است و پایه ای برای تغییر سنسور زیر آن قرار گرفته شده که باعث بالا آمدن آن شده است. مجموعه سنسور و این پایه به اندازه ای بزرگ است که دوربین اصلی آیفون 12 پرو در مقابل آن ظریف است!

بسیاری از قطعات دیگر داخل این گوشی نیز بسیار بزرگ هستند. تعجب آور نیست که اپل بزرگ ترین باتری گوشی های سری آیفون 12 را به مدل پرومکس داده است و باتری 14.13 وات ساعت برای آن در نظر گرفته است. البته باتری این گوشی از باتری 15.04Wh آیفون 11 پرومکس کوچک تر است. بلندگو و موتور Taptic داخلی این گوشی نیز در مقایسه با سایز این قطعات در آیفون 12 مینی بسیار عظیم هستند. در این ویدیو کاملا مشخص است که تعمیر این گوشی نیز به سادگی تعمیر سایر مدل های سری آیفون 12 است.

این ویدیو کالبدشکافی، بار دیگر معضل پیش روی بسیاری از خریداران آیفون را نشان داد. بار دیگر مشخص شد برای اینکه بهترین فناوری دوربین را داشته باشید، باید بزرگ‌ ترین مدل سری آیفون 12 را خریداری کنید. البته این به این معنا نیست که گوشی های کوچک تر سری های بعدی نیز دوربین‌هایی با کیفیت پایین تر خواهند داشت؛ اما با توجه به سایز این دوربین، اپل نمی تواند آن را داخل آیفون های کوچک تر قرار دهد.

ارسال نظر