مشخصات دوربین و نمایشگر گوشی ویوو سری X70 لو رفت!

رسانه کلیک - مشخصات جدیدی درباره نمایشگر و مشخصات دوربین به کار رفته در گوشی‌های ویوو سری X70 در فضای آنلاین لو رفته است که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات دوربین و نمایشگر گوشی ویوو سری X70 لو رفت!

ویوو سری X70

طبق گزارش‌های مختلف، کمپانی ویوو مشغول کار روی گوشی‌های سری X70 است. این گوشی‌ها احتمالا ابتدا در بازار چین توزیع شده و سپس روانه بازار جهانی می‌شوند.

خبرچین معروفی به نام DigitalChatStation به تازگی به جزئیات مربوط به نمایشگر و قابلیت‌های دوربین گوشی‌های ایکس 70 اشاره کرده که در ادامه آن‌ها را بازگو می‌کنیم.

سری X60 که اوایل سال جاری عرضه شد، به نمایشگر آمولد 6.56 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس (1080 در 2376 پیکسل) مجهز بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. طبق افشاسازی جدید، این نمایشگر در سری ایکس 70 نیز به کار رفته است.

مدل ایکس 60 در بازار چین از پردازنده اگزینوس 1080 و نسخه جهانی آن از پردازنده اسنپدراگون 780 بهره می‌گیرد. اما هنوز مشخص نیست که کدام پردازنده در سری جدید ایکس 70 جاسازی می‌شود.

سیستم دوربین تعبیه‌شده در پنل پشتی، دارای دیافراگم بزرگ f1/1.5 است، یعنی می‌تواند نور بیشتری را به لنز دوربین برساند و تصاویر روشن‌تری را در شرایط کم‌نور تهیه کند. این دستگاه از تثبیت‌کننده تصویری 5 محوری و به احتمال زیاد، تثبیت‌کننده گیمبال پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی‌های سری X60 شامل سه نسخه معمولی، پرو و پرو پلاس می‌شوند. اما تا این لحظه مشخص نیست که ویوو سری X70 در چند نسخه ساخته می‌شود. زمان عرضه گوشی‌های جدید ویوو، حوالی ماه سپتامبر (در چین) و احتمالا ماه اکتبر ( در هندوستان) اعلام شده است.

ارسال نظر