ویژگی‌‌ها و قیمت آیپد 2021 اپل فاش شد

رسانه کلیک - ویژگی‌‌ها و قیمت آیپد 2021 اپل تقریبا بعد از گذشت 6 ماه از رونمایی سری جدید آیپد‌های امسال این شرکت، فاش شده است و در ادامه به این ویژگی‌ها می پردازیم.

ویژگی‌‌ها و قیمت آیپد 2021 اپل فاش شد

اپل امسال تعدادی آیپد جدید به بازار عرضه کرد اما ارزان ترین آنها آیپد نسل هشتم (2020) است که چند ماه پیش در کنار iPad Air 2020 رونمایی شد. اطلاعات فاش شده جدید می گوید ما در اوایل سال آینده شاهد جانشین ارزان قیمت تر خواهیم بود.

آیپد نسل هشتم قیمت اولیه 329 دلار، صفحه نمایش 10.2 اینچی و چیپست Apple A12 Bionic دارد اما جانشین آن از یک نمایشگر بزرگتر و چیپست قدرتمندتر برخوردار است و علاوه بر این، قیمت پایه کمتری دارد که این بسیار عالی است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط ترون (cozyplanes @) ، آیپد 2021 یک صفحه نمایش 10.5 اینچی Retina با یک دکمه صفحه اصلی (home) دارد و این یعنی طراحی این تبلت مانند مدل فعلی باید حاشیه های ضخیمی داشته باشد، اما این افشاگر می گوید که تبلت جدید نازک تر و سبک‌تر خواهد بود.

آیپد جدید 10.5 اینچی، همان چیپست موجود در سری آیفون 11 یعنی چیپست A13 Bionic را به همراه یک رم 4 گیگابایتی خواهد داشت. هیچ اطلاعاتی درباره انواع حافظه‌های ذخیره سازی این دستگاه جدید منتشر نشده است. مدل آیپد 2020 را می توان با 3 گیگابایت رم در کنار دو نوع مختلف حافظه داخلی شامل 32 گیگابایت و 128 گیگابایت، خریداری کرد.

قیمت آیپد جدید از 299 دلار شروع می شود و این مقدار از قیمت پایه 329 دلار برای مدل امسال نیز ارزان تر است. البته قیمت پایین ممکن است نشان دهنده این باشد که مدل پایه 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت. این مقدار از فضای ذخیره سازی به سختی کافی خواهد بود اما از آنجا که مدل جدید قیمت کمتری خواهد داشت ولی از طرفی قدرتمندتر است، نمی توانیم شکایتی داشته باشیم. انتظار می رود اپل این آیپد جدید را در اوایل سال 2021 یعنی بعد از کمتر از شش ماه از عرضه مدل امسال، عرضه کند.

ارسال نظر