تماس گروهی واتساپ با ویژگی جدید و جالب

به تازگی تماس گروهی واتساپ با ویژگی جدیدی برای کاربران واتساپ ارایه شده است. اکنون واتساپ مانند زوم و برنامه‌های پیام رسان دیگر به کاربران اجازه می‌دهد به جای این که از ابتدا در تماس گروهی باشند، به تماس‌هایی که آغاز شده و در جریانند، بپیوندند.

تماس گروهی واتساپ با ویژگی جدید و جالب

تماس گروهی واتساپ با ویژگی جدید چه مزایایی دارد؟

اگر کاربر واتساپ در ابتدا به تماس گروهی دعوت شده باشد، می‌تواند هر زمان بخواهد وارد و خارج شود.

همچنین یک صفحه اطلاعات تماس وجود دارد که نشان می‌دهد چه کسانی در تماس گروهی حضور دارند و چه کسانی دعوت شده‌اند. علاوه بر آن اگر کاربر رد تماس را زده باشد، در صورتی که بعدا تمایل پیدا کرد، همچنان می‌تواند به مکالمه ملحق شود.

بر اساس گزارش انگجت، این اقدام واتس‌اپ نشان می‌دهد که زوم و سایر خدمات چت ویدیویی انعطاف پذیرتر، با وجود کاهش محدودیت‌های همه‌گیری کووید ۱۹ همچنان محبوب هستند. واتس‌اپ خاطرنشان کرده که بعضی از افراد عادت‌های چت ویدیویی متفاوتی دارند و اگر هر زمان که بخواهند به تماس گروهی ملحق شوند، این سرویس جذاب‌تر خواهد شد.

همزمان رویترز گزارش کرد: شرکت زوم با هدف توسعه فعالیتش که فراتر از خدمات کنفرانس ویدیویی است، شرکت گرداننده کال سنتر "فایو۹ اینک" را در قراردادی به ارزش ۱۴.۷ میلیارد دلار خریداری کرد. این بزرگترین خرید شرکت مذکور محسوب می‌شود.

زوم از زمان شیوع ویروس کرونا و استفاده از خدمات این شرکت از سوی شرکت‌ها و مدارس برای برگزاری ملاقات‌های کاری و کلاس‌های آموزشی مجازی و معاشرت اجتماعی، به برندی محبوب در میان کاربران و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.

بیشتر بدانید: تماس تصویری واتساپ به ۸ نفر افزایش یافت!

منبع: ایسنا

ارسال نظر