ویژگی‌های جدید نرم‌افزار خودروی تسلا که رانندگی را برایتان لذت‌بخش می‌کند!

رانندگان تسلا به زودی قادر خواهند بود تا آخرین قسمت‌ سریال‌های Loki یا Mandalorian را از داشبورد اتومبیل‌های برقی خود، با کیفیت بالا ببینند.

ویژگی‌های جدید نرم‌افزار خودروی تسلا که رانندگی را برایتان لذت‌بخش می‌کند!

آخرین به‌روز‌رسانی نرم افزار تسلا در حال انتشار است. این آپدیت، پیشرفت جالب و ویژگی‌های جذابی به همراه دارد. یکی از این ویژگی‌ها، افزودن دیزنی پلاس به برنامه Tesla Theater Mode است.

حالت تئاتر یک برنامه کاربردی است که از طریق بخش سرگرمی نرم افزار تسلا در دسترس دارندگان این خودرو قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید شبکه‌های Netflix ،Hulu ،YouTube ،Twitch و اکنون Disney Plus را در این منو پیدا کنید. اشتراک Disney Plus در پکیج ارائه شده توسط تسلا بطور پیش‌فرض وجود ندارد؛ بنابراین رانندگان باید جداگانه ثبت‌نام کرده و آن را خریداری کنند.

دسترسی به حالت تئاتر، مانند بخش بازی Tesla Arcade، فقط زمانی امکان‌پذیر است که خودرو در حالت پارک باشد. این ویژگی‌ها، بیشتر به خاطر طولانی بودن شارژ اتوموبیل‌های برقی برای رانندگان فراهم شده است که در آن زمان بتوانند سرگرم شوند.

در این به‌روزرسانی همچنین یک حالت جدید شستشوی اتومبیل به ویژگی‌های تسلا اضافه شده است. دسترسی به این تنظیمات در منوی سرویس، زمانی قابل دسترسی است که همه پنجره‌ها و درگاه شارژ بسته باشد، برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک خاموش باشند، هشدارهای دزدگیر و سنسور پارک غیرفعال باشند.

رانندگانی که از واشرهای اتوماتیک تسمه نقاله استفاده می‌کنند، نیز می‌توانند با انتخاب گزینه Free Roll، خودرو را در حالت بی‌حرکت قرار دهند. در صورت ترک خودرو، ترمز دستی بصورت اتوماتیک فعال می‌شود.

همچنین یک آپشن جدید برای غیرفعال‌کردن و فعال‌کردن نور خودکار آینه وجود دارد. رانندگان می‌توانند انتخاب کنند که هنگام نمایش درصد شارژ باتری، درصد یا فاصله تخمینی مسیر نمایش داده شود یا خیر.

دوربین مدار بسته TeslaCam اکنون می‌تواند به نحوی برنامه‌ریزی شود که در صورت برخورد خودرو با مانع یا باز شدن کیسه هوا، فیلم‌ها به طور خودکار روی هارد خودرو ذخیره شوند.

شایان ذکر است این نرم افزار جدید از زبان‌های مجارستانی، رومانیایی و روسی نیز پشتیبانی می‌کند.

ارسال نظر