ویژگی Super Follows بزودی به توئیتر اضافه خواهد شد

رسانه کلیک - توئیتر به تازگی از دو قابلیت مهم برای پلتفرم خود رونمایی کرده است که یکی از آنها ویژگی Super Follows بوده و قرار است که آنها به زودی به این اپلیکیشن اضافه شوند.

ویژگی Super Follows بزودی به توئیتر اضافه خواهد شد

شرکت توئیتر به تازگی از دو قابلیت جدید و کاربردی برای پلتفرم خود رونمایی کرده است که قرار بزودی به این اپلیکیشن اضافه شوند.

اولین قابلیت معرفی شده، ویژگی Super Follows است که به تولیدکنندگان محتوا این امکان را می دهد تا بتوانند فضایی را ایجاد کنند که محتوای اضافی خود را بصورت اشتراکی بر روی توئیتر منتشر کنند.

این به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از طریق توئیتر اقدام به درآمد زایی کنند. دومین ویژگی مهم مورد انتظار، توانایی ایجاد و پیوستن به گروه ها به منظور ایجاد انجمن های پیرامون یک موضوع و مطلب خاص است.

هر چند هنوز برنامه مشخصی برای زمان عرضه این امکانات جدید اعلام نشده است، اما این دو قابلیت امکاناتی را برای کاربران فراهم می‌کنند که مورد انتظار بسیاری از افراد بوده است.

مزیت سوپر انجمن‌ها

با توجه به مورد استفاده قرار گرفتن اینگونه انجمن ها توسط افراد مختلف، یوتیوب، گیت‌هاب و توئیتر نیز به دنبال راهی هستند که بتوانند امکان ساخت انجمن ها را برای نویسندگان، هنرمندان، موسیقیدانان و سایر تولید کنندگان محتوا ایجاد کنند تا بتوانند با طرفداران خود تعامل داشته و در کنار آن درآمد زایی نیز داشته باشند.

برای مثال قابلیت سوپر فالوز به دنبال کنندگان یک حساب این امکان را می‌دهد تا دسترسی به مطالب بیشتر مانند توییت های دارای پاداش، گروه های انجمن، اشتراک خبرنامه یا حتی فقط داشتن یک نشان به عنوان طرفدار داشته باشند.

برای مثال یکی از سازندگان برای دسترسی به محتوای اشتراکی خود هر ماه ۴.۹۹ دلار را در نظر گرفته است. البته شرکت توئیتر هنوز اطلاعات کاملی از مکانیزم عملکرد این قابلیت ها برای تولیدکنندگان محتوا و طرفداران منتشر نکرده است.

اما بطور کلی، به غیر از تبلیغات، اشتراکی شدن برخی مطالب منبع جدیدی برای درآمد شرکت خواهند بود.

اما احتمالاً آنها این موقعیت را به عنوان فرصتی برای کسب درآمد سازندگان و ناشران قرار خواهند داد که برای شرکت و تولید کنندگان محتوا سود آور باشد. هنوز زمان مشخصی برای حضور این امکانات جدید در توئیتر وجود ندارد اما این شرکت روز گذشته در کنفرانس تحلیل درامد خود قابلیت های فوق را به عنوان امکانات آینده پلتفرم خود نامیده است.

ارسال نظر