آینده روشن دو آلت کوین پالیگان و چین لینک از نگاه معامله‌گر ارزهای دیجیتال

رسانه کلیک - یکی از تحلیل‌گران مشهور بازار رمز ارزها عقیده دارد که دو آلت کوین پالیگان و چین لینک قدرت مداوم از خود نشان داده‌اند و سریع‌تر از بقیه بازار بهبود خواهند یافت.

آینده روشن دو آلت کوین پالیگان و چین لینک از نگاه معامله‌گر ارزهای دیجیتال

جاش ریجر (Josh Rager) معامله‌گر بازار ارزهای دیجیتال در توییت‌هایش اظهار داشت که به راهکار لایه دوم مقیاس‌پذیری پالیگان (Polygon) با نماد تجاری MATIC و شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک (Chainlink) با نماد تجاری Link توجه به خصوصی دارد. طبق گفته این تحلیلگر بازار رمز ارزها، این دو سکه طی روند اصلاح و تصحیح بازار اخیر ثبات و پایداری قابل‌توجهی نشان داده‌اند.

ریجر در توییت خود بیان کرد:

دو آلت کوینی که می‌خواهم در بازار فعلی موردتوجه قرار بگیرند، پالیگان و چین لینک هستند. هر دو آن‌ها قدرت مداوم نشان داده‌اند و اثبات کرده‌اند که پس از افت قیمت‌ها می‌توانند سریعا بهبود پیدا کنند.

وی همچنین در توییتی دیگر در مورد میلیاردر و ستاره برنامه تلویزیونی Shark Tank، مارک کیوبن (Mark Cuban) نوشت:

مارک کیوبن احتمالا در افت 0.80 دلاری پالیگان خریده است.

وب‌سایت مارک کیوبن نیز سرمایه‌گذاری وی در پالگیان را تأیید کرده است.

پالیگان در 18 ماه مه به بالاترین قیمت خود 2.68 دلار رسید و طی روند نزولی بازار در روز 23 ماه مه به 0.74 دلار رسید. قدرت بهبود این رمز ارز از بازگشت آن به 2.45 دلار مشخص می‌شود. شایان ذکر است هنگام نوشتن این مطلب پالیگان به قیمت 1.83 دلار مبادله می‌شود.

این تحلیل‌گر در مورد بیت کوین نیز بیان کرد که منتظر وضوح بیشتری در مسیر قیمت بزرگ‌ترین رمز ارز جهان است. به عقیده جاش ریجر، یک محدوده مبادله باریک بین مقاومت روزانه و حمایت هفتگی بیت کوین شکل گرفته است.

ارسال نظر