پتنت جدید سونی نشان دهنده یک موز به عنوان کنترلر PS5 است

رسانه کلیک - به تازگی پتنت جدید سونی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده یک طراحی عجیب به شکل موز برای کنترلر کنسول جدید این شرکت یعنی PS5 است.

پتنت جدید سونی نشان دهنده یک موز به عنوان کنترلر PS5 است

به گزارش وبسایت گیمزرادار، غول فناوری ژاپنی اخیراً حق ثبت اختراع یک دستگاه کنترل کننده جدید را دریافت کرده است. پتنت جدید سونی می تواند آینده ای جالب و عجیبی را در مورد اشیاع بی جان به همراه داشته باشد که تاکنون اختراعاتی مشابه آن مشاهده نشده است، اما به نظر می رسد این کنترلر PS5 بی استفاده است. زیرا با نگاه به تصویر ارائه شده توسط این شرکت، به نظر می رسد که این دستگاه کنترل کننده در حقیقت یک موز واقعی است. به گفته این شرکت: "جالب می‌شود اگر کاربران بتوانند از یک وسیله ارزان قیمت، ساده و غیر الکترونیکی به عنوان وسیله جانبی برای یک بازی ویدیویی استفاده کنند."

در توضیحات پرونده اصلی این ثبت اختراع همچنین عنوان شده است: "ثبت این طرح فقط به دلیل رفع یا حداقل کاهش برخی از مشکلات شناسایی شده تا به امروز است." برای حل این مسئله، این شرکت در حال کار بر روی یک راه حل درست و منطقی است که به شما اجازه می دهد "اجسام بی جان و غیر نورانی توسط کاربر برای بازی ها مورد استفاده قرار بگیرد." این بدان معناست که ممکن است بتوانیم برخی کاربرد های کنترلر ها را روی دیگر اشیاء مانند قلم، مداد، پرتقال یا حتی موز پیاده سازی کنیم. بخاطر داشته باشید که حق ثبت اختراع سونی هیچ جزئیاتی دقیقی درباره این فناوری جدید به ما ارائه نمی دهد و فقط به وسایلی اشاره دارد که از لحاظ تئوری می توانند به عنوان یک رایانه ساده مورد استفاده قرار بگیرند. متاسفانه به نظر نمی رسد که این شرکت در واقع روی چنین محصولی کار می کند، اما برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع جالب و عجیب با ما همراه باشید.

ارسال نظر