پتنت جدید هواوی مشابه با تلفن‌همراه شیائومی Mi MIX Alpha است

رسانه کلیک - سازندگان تلفن‌های هوشمند در رقابتی تنگاتنگ باهم، در تلاشند تا طراحی‌های نوآورانه و جدیدی را به دنیای تکنولوژی‌های تلفن‌همراه وارد کنند. در حالی که بعضی طراحی‌‌ها برای کارایی بهتر کاربران، طراحی می‌شوند اما بعضی‌ آنها تنها برای نمایش توان سازنده‌ی تلفن‌همراه به ثبت می‌رسند.

پتنت جدید هواوی مشابه با تلفن‌همراه شیائومی Mi MIX Alpha است

یکی از این طراحی‌های منحصر به‌فرد سال پیش توسط کمپانی شیائومی معرفی شد. شیائومی نام این تلفن‌همراه را Mi MIX Alpha گذاشته است. اکنون اما هواوی پتنت جدید را مشابه با طرح صفحه نمایش‌های دو طرفه شیائومی، به ثبت رسانده است.

طراحی کلی این محصول مشابه با طراحی تلفن‌ همراه پیشین این کمپانی با نام Huawei Mate X است اما با این تفاوت که صفحه نمایش آن برعکس Mate X که صفحه نمایش تاشو است، به شکل دو طرفه طراحی شده است.

هرچند که برخلاف صفحه نمایش جلویی، صفحه نمایش پشت به طور کامل صفحه‌ی پشتی را فرانگرفته است. تنها ۶۰ -۷۰٪ صفحه‌ی پشتی را اشغال کرده است و باقی فضا برای دوربین ۳گانه‌ی پشت این گوشی اختصاص دارد.

در سال‌های اخیر، هواوی به یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی‌های نوآورانه تلفن‌همراه تبدیل شده است. این کمپانی از اولین کمپانی‌های طراحی‌کننده‌ی تلفن‌های همراه تاشو بود. اما با توجه به شرایط ویژه‌ی جدید این کمپانی که به دلیل تحریم‌های آمریکا ایجاد شده است، باید دید آیا این غول چینی دنیای تکنولوژی، پتنت صفحه نمایش دو طرفه‌ی خود را وارد مرحله‌ی ساخت خواهد کرد یا نه؟

ارسال نظر