پتنت دستگاه تاشو سامسونگ نمایانگر یک محصول تاشوی دوجهته است!

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ، یکی از سازندگان اثبات شده در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند تاشو در جهان به حساب می‌آید. پتنت دستگاه تاشو سامسونگ نشان‌دهنده برنامه‌های آینده‌نگرانه غول کره‌ای است. 

پتنت دستگاه تاشو سامسونگ نمایانگر یک محصول تاشوی دوجهته است!

کمپانی سامسونگ سال‌هاست که در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. یکی از شاهکار‌های این شرکت که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت، گوشی‌های هوشمند تاشو است. حال با نگاه به پتنت دستگاه تاشو سامسونگ که یک طراحی آینده‌نگرانه را به نمایش گذاشته است، می‌توان درباره آینده محصولات تاشو، امیدوار شد.

در حالی که فقط چند شرکت، موفق به ساخت یک گوشی تاشو هوشمند شده‌اند، این غول کره‌ای، دو مدل فولد و فلیپ را در دسته گوشی‌های تاشو خود به بازار عرضه کرده و در آستانه رونمایی نسل سوم اولین تلفن‌های هوشمند تاشو خود است.

اما شایعات منتشر شده، بیان‌کننده آن است که این کمپانی در حال توسعه یک دستگاه جدید با نام Galaxy Z Fold Tab بوده و از آنجایی که سامسونگ به جهت ورود به تبلت‌های غول‌پیکر در حال کار روی Galaxy Tab S8 Ultra است، انتظار می‌رود که یک تبلت تاشده همراه صفحه نمایش بزرگ هنگام باز شدن، بتواند یک ترکیب عالی برای استفاده در سفر باشد.

با توجه به طرح مفهومی اخیری که در لیست سازمان جهانی مالکیت معنوی به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی یک دستگاه تاشو جدید باشد که از دو طرف امکان تاشدن صفحه نمایش را به کاربر می‌دهد.

به اعتقاد برخی فعالان حوزه تکنولوژی، دستگاه پیش رو ممکن است با نام Galaxy Z Flex نیز به بازار عرضه شود و یا حتی از طریق این کانسپت، شرکت قادر است محصولی ۲ در ۱ تولید کند که بتوان از آن همزمان به عنوان گلکسی بوک و گوشی هوشمند، استفاده کرد.

برای امسال، گفته می‌شود که شرکت خود را برای عرضه دو محصول جدید در مراسم Unpacked، یعنی فولد ۳ و فلیپ ۲ آماده کرده و هنوز حضور سری Galaxy Tab S8 مشخص نشده است. اما در صورت استفاده از فناوری صفحه‌های تاشو در تبلت‌های جدید این شرکت، شاهد یک انقلاب عظیم در صنعت تبلت‌ها خواهیم بود.

ارسال نظر