پخش زنده بازی یوونتوس و آث میلان امشب (۳ بهمن)

امشب یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ پخش زنده بازی یوونتوس و آث میلان از شبکه سه سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی یوونتوس و آث میلان امشب (۳ بهمن)

پخش زنده بازی یوونتوس و آث میلان چه ساعتی است؟

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا (لیگ سری آ ایتالیا )امشب تیم‌های آث میلان و یوونتوس به مصاف هم می‌روند. زمان پخش زنده بازی یوونتوس و آث میلان ساعت ۲۳:۱۵ است که از شبکه ۳ انجام می‌شود.

در صورتی که برای دیدن این بازی به شبکه ۳ دسترسی ندارید یا شرایط جوی، گیرنده شما را دچار اختلال در دریافت فرکانس شبکه ۳ کرده، شما می‌توانید در هر کجای جهان که هستید، از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی حساس و جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از کشور به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کدن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) فوتبال زنده یوونتوس و آث میلان را تماشا کنید.

در حال حاضر آث میلان با ۴۸ بعد از اینتر در جایگاه دوم لیگ برتر ایتالیا (۲۰۲۰-۲۰۲۱) قرار دارد و یوونتوس با ۴۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول است. یوونتوس بیشتر در تلاش برای رسیدن به چهار تیم برتر است تا بازگشت به قله لیگ سری آ ایتالیا و در صورت پیروزی در بازی امشب مقابل آث میلان، می‌تواندبه جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.

از طرفی استفانو پیولی سرمربی میلان می‌گوید که اگرچه بازی امشب مقابل یوونتوس در سرنوشت فصل برای آن‌ها تعیین کننده نیست اما برای حفظ جایگاهشان در جدول اهمیت دارد.

شما نتیجه بازی امشب آث میلان - یوونتوس را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

ارسال نظر