پربازدیدترین وب‌سایت ایرانی در فهرست الکسا کدام است؟

رسانه کلیک - اگر نگاهی به فهرست پربازدیدترین وب‌سایت های ایرانی بیاندازیم، شبکه اجتماعی آپارات که به‌عنوان یوتیوب ایران شناخته می‌شود، اولین و پربازدیدترین سایت ایرانی پس از گوگل است.

پربازدیدترین وب‌سایت ایرانی در فهرست الکسا کدام است؟

بر اساس گزارش وب‌سایت الکسا که یک سرویس رنکینگ متعلق به کمپانی آمازون است. این وب‌سایت ترافیک کاربران یک سایت را آنالیز و وب‌سایت‌های بین‌المللی را رتبه‌بندی می‌کند.

اگر نگاهی به فهرست این وب‌سایت بیاندازید احتمالا متوجه نام موتور جستجوی گوگل در جایگاه اول این لیست می‌شوید که دور از انتظار هم نیست اما اگر کمی به پایین فهرست نگاه کنید احتمالا نام سایت ایرانی آپارات در لیست پربازدیدترین ها شما را متعجب خواهد کرد، وب‌سایت ایرانی که در جایگاه ۵۰ هم پربازدیدترین سایت‌ها قرار دارد و توانسته رکورد بازدید را در بین وب‌سایت‌های ایرانی بزند.

بر اساس رتبه‌بندی این وب‌سایت در ایران اولین سایت پر بازدید موتور جستجوی گوگل و پس از ان آپارات، دیجی کالا، ورزش3، تلویبیون، شاپرک، نمناک، ویکی‌پدیا، سازمان بورس و دیوار هستند.

اگر به ترتیب قرارگیری سایت‌ها در این فهرست دقت کنیم چه در داخل ایران و چه در سطح بین‌المللی مشخص می‌شود که سایت‌ها از نظر محتوایی به ترتیب مربوط به موتورهای جستجو، سایت‌های اشتراک ویدیو و محتوا سایت‌های خرده فروشی اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و سایتهای ارائه‌دهنده خدمات است.

در دنیای امروزی با بالا آمدن وب‌سایت‌های اشتراک ویدیو مشخص می‌شود که افراد تمایل بیشتری به محتواهای تصویری نسبت به محتواهای متنی دارند. و با موفقیت بالای استارتاپ‌ها در این فهرست، می‌توان استقبال بالای مردم نسبت به این نوع از کسب‌وکارها را دید که دلیل خوبی برای سرمایه‌گذاری بر روی این وب‌سایت‌ها است.

ارسال نظر