تجربه سینما در خانه؛ ال جی از پروژکتور 4K جدیدی رونمایی کرد

رسانه کلیک - پروژکتور 4K جدید شرکت ال جی این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند تا در دوران همه گیری ویروس کرونا با اتصال به اینترنت و از طریق سرویس های استریم ویدیو، فضای سینما را به خانه خود بیاورند. 

تجربه سینما در خانه؛ ال جی از پروژکتور 4K جدیدی رونمایی کرد

شرکت ال جی الکترونیکس ابتدای این هفته از پروژکتور سینمایی جدیدی رونمایی کرد. این شرکت مستقر در کره حنوبی، پروژکتور جدید خود را با هدف آوردن تجربه سینما به خانه ها تولید کرده است تا در دوران همه گیری ویروس کرونا به مردم کمک کند در خانه های خود بمانند.

این پروژکتور آخرین دستگاه سری LG CineBeam Laser 4K است و HU810PW نام دارد. این دستگاه مجهز به یک قابلیت تنظیم تصویر سه گانه است که بر اساس یادداشت های رسمی، گزینه های نصب متعددی را به کاربران ارائه می دهد. قیمت دستگاه جدید 3.79 میلیون وون (یا تقریبا 3400 دلار آمریکا) است.

این پروژکتور از طریق لنزهای خود می‌تواند یک تصویر مسطیل شکل را روی دیوار ایجاد کند و فرقی نمی کند که دستگاه چه زاویه ای با دیوار داشته باشد و کجای خانه قرار بگیرد. مکان لنزهای افقی و عمودی می توانند تغییر کنند و همچنین صفحه می تواند با حداکثر نسبت بزرگنمایی 1.6 برابر بزرگ شود که امکان ترازبندی تصویر در حال نمایش را فراهم می کند.

همان طور که از نام آن پیداست، این دستگاه می‌تواند تصویری با کیفیت 4k و حداکثر سایز 300 اینچ را با روشنایی 2700 ANSI lumens نمایش دهد. پروژکتور 4k ال جی همچنین دارای حالت Iris است که می تواند میزان نور اتاق را تشخیص داده و روشنایی را متناسب با آن تنظیم کند تا کنتراست بهینه را با هر فریم ارائه دهد.

سیستم عامل این دستگاه LG webOS است و با سرویس های استریم محبوب بین مردم مانند یوتیوب و نتفلیکس به خوبی سازگار است. کاربران با اتصال این دستگاه به اینترنت وای فای می‌توانند به راحتی از طریق سرویس های آنلاین ویدیوها و فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنند. به همین دلیل در این روزها که نمی توان فیلم مورد علاقه خود را در سینما دید، می‌توان فضای سینما را به خانه آورد و در محیط امن خانه به تماشای فیلم پرداخت.

ارسال نظر