پنل E5 سامسونگ نخستین بار در گوشی آیکو ۸ استفاده خواهد شد

شرکت آیکو (IQOO) قصد دارد ۱۷ آگوست از جدیدترین پرچمدار خود با نام آیکو ۸ رونمایی کند. حال به نظر می‌رسد این محصول اولین گجتی باشد که از نسل پنجم پنل‌های صفحه نمایش E5 سامسونگ استفاده خواهد کرد. 

پنل E5 سامسونگ نخستین بار در گوشی آیکو ۸ استفاده خواهد شد

کمپانی آیکو قصد دارد بزودی از جدیدترین پرچمدار خود با مشخصات فوق‌العاده رونمایی کند. طبق گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد این گوشی اولین تلفن هوشمند جهان خواهد بود که از پنل‌های بسیار شفاف و روشن E5 سامسونگ استفاده می‌کند.

با انتشار تیزر تبلیغاتی گوشی جدید شرکت آیکو اطلاعات جدیدی از این دستگاه در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و ما قصد داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

طبق پوستر منتشر شده مشخص شد پرچمدار پیشرو آیکو از پنجمین نسل پنل‌های سامسونگ استفاده می‌کند. این بدان معناست که روشنایی صفحه نمایش آیکو ۸ می‌تواند تا ۱۵۰۰ نیت برسد. این میزان در واقع حداکثر روشنایی پنل‌های آمولد نسل گذشته غول کره‌ای است.

درباره اطلاعات لو رفته از پرچمدار آیکو می‌توان به پشتیبانی صفحه نمایش این گوشی از ۱ میلیارد رنگ، تراکم پیکسل فوق‌العاده ۵۱۷ پیکسل بر اینچ و ارائه رزولوشن 2K اشاره کرد.

همچنین تیزر منتشر شده از آیکو ۸ پنل جلویی و گوشه سمت راست این دستگاه را به نمایش گذاشته است که از باریک بودن حاشیه‌های دور صفحه نمایش آن همراه یک طراحی بسیار شیک و ساده حکایت دارد.

با توجه به شایعات منتشر شده اعلام شده است پرچمدار بعدی آیکو احتمالا از سخت‌افزار بسیار قدرتمندی همچون پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم و پشتیبانی سرعت شارژ ۱۶۰ وات بهره خواهد برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پرچمدار فوق‌العاده کافیست زمان بیشتری منتظر انتشار اخبار جدید از آن باشیم.

به نظر شما گوشی آیکو ۸ می‌تواند رقیب سرسختی برای پرچمداران سال جاری میلادی باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر