پهپاد Airpeak سونی ؛ مناسب برای فیلم سازان خلاق و ماجراجو

رسانه کلیک - شرکت سونی در رویداد CES امسال از مدل جدیدی از پهپاد های خود به نام Airpeak رونمایی کرد که به طور اختصاصی برای  اموری همچون فیلم برداری ساخته شده است. این محصول مجهز به دوربین های آلفای خود شرکت بوده و از هوش مصنوعی بهره می برد.

پهپاد Airpeak سونی ؛ مناسب برای فیلم سازان خلاق و ماجراجو

حدودا دو ماه پیش بود که سونی در یکی از کنفرانس های خبری، به صورت سربسته و اجمالی از پهپاد Airpeak خود رونمایی کرد. این شرکت چندی پیش و طی رویداد مجازی CES 2021، این پهپاد را به طور کامل به نمایش گذاشت. ایرپیک به سری جدید دوربین های بدون آینه آلفا مجهز شده و به لطف بهره مندی از هوش مصنوعی و فناوری رباتیک، قادر است تا حتی هنگام پرواز نیز تصاویر بدون لرزش و با کیفیتی را به ثبت برساند.

طبق گفته های کنیشیرو یوشیدا، رییس و مدیر عامل شرکت سونی، پهپاد جدید برای فیلم سازان ماجراجو طراحی شده و سازندگان می توانند بدون هیچ محدودیتی آثار دیدنی و منحصر به فردی را خلق کرده و آسمان را به زمین بازی خود تبدیل کنند. این محصول دارای چهار روتور و دو بازوی فرود بوده و ظاهر بدون نقصی ندارد.

پهپاد Airpeak سونی در بهار امسال در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد اما هنوز قیمت دقیقی برای آن تعیین نشده است. همانطور که گفتیم این مدل به طور ویژه برای کاربردهای فیلم سازی طراحی شده و به همین خاطر می تواند رقیب سرسختی برای محصولات DJI، Parrot و Skydio باشد.

سونی علاوه بر به نمایش گذاشتن یک ویدیو، فیلم کوتاهی را نیز پخش کرد که در آن پهپاد در حال فیلم برداری از سدان مفهومی تمام برقی Vision-S بود. لازم به ذکر است که ویژن-اس یکی دیگر از محصولات مهم سونی بوده که شرکت طی رویداد CES آن را به دنیا معرفی کرد. سونی نیز مانند سازندگانی همچون سامسونگ و TCL با دست پر به نمایشگاه آمد.

ارسال نظر