پهپاد RoboMaster Tello Talent با اهداف آموزشی رونمایی شد

رسانه کلیک - سازنده برجسته هواپیماهای بدون سرنشین DJI، پهپاد RoboMaster Tello Talent را به عنوان جدیدترین محصول خود با اهداف آموزشی رونمایی کرد. 

پهپاد RoboMaster Tello Talent با اهداف آموزشی رونمایی شد

شرکت DJI به تازگی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین خود یعنی پهپاد RoboMaster Tello Talent با اهداف آموزشی رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری را به خود دیده است.

این محصول معرفی شده از جدیدترین پردازنده توسعه یافته بر مبنای هوش مصنوعی استفاده کرده که آن را به یک منبع قابل اطمینان به جهت آموزش به کودکان و نوجوانان تبدیل می‌کند.

نوآوری‌های بکار رفته در این مدل نسبت به نسل قبلی، ترکیبی از پیشرفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از جمله گرافیک، پایداری، رابط کاربری محور بوده که محیطی بسیار مناسب را از لحاظ یادگیری برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

تراشه بکار رفته در این پهپاد‌ بصورت متن باز بوده که به کاربران ثابت خواهد کرد که این دستگاه یک منبع آموزشی بسیار مهم و کاربردی برای تمام سنین خواهد بود.

هدف بخش آموزشی شرکت DJI، گسترش جهانی و همکاری با مدارس برای دستیابی به منابعی است که آموزش مهندسی و ریاضیات فناوری علوم (STEM) را ارتقا ببخشد.

جیانرانگ گائو، رئیس بخش آموزشی DJI اعلام کرده است که پهپاد تولید شده به طور خاص برای جلب توجه دانشجویان مهندسی و ریاضی ساخته شده است و عملکرد آن بطوری خواهد بود که در کنار آموزش‌های مختلف، کاربر به دنیای رباتیک و برنامه‌نویسی علاقه‌مند خواهد شد. همین امر باعث می‌شود تا آیندگان بتوانند از علوم واقعی روز در دنیا بهترین استفاده را ببرند.

کمپانی دی جی آی از سال ۲۰۱۳ در حال ساخت پهپاد‌های آموزشی بوده و طی سال‌های اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در محصولاتش ایجاد شده است. این شرکت چینی قصد دارد تا در آینده یک اکوسیستم آموزشی ایجاد کند تا همه‌ مردم بتوانند در تمام نقاط جهان، علم رباتیک و برنامه‌نویسی را یاد بگیرند.

آیا تا به حال از این نوع پهپاد‌های آموزشی استفاده کرده‌اید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر