پوکو M3 پرو 5G با پردازنده مدیاتک و نرخ نوسازی بالا از راه می‌رسد

رسانه کلیک – نسخه 5G پوکو M3 پرو احتمالا تا چند هفته دیگر وارد بازار می‌شود. این محصول به پردازنده 5G مدیاتک مجهز شده و نرخ نوسازی آن بسیار بالاتر از نسخه معمولی است.

پوکو M3 پرو 5G با پردازنده مدیاتک و نرخ نوسازی بالا از راه می‌رسد

گوشی پوکو M3 پرو چند ماه پیش وارد بازار شد. حال زمان آن فرا رسیده تا نسخه 5G این محصول نیز به دست خریداران برسد. مقامات پوکو برخی مشخصات کلیدی محصول را تأیید کرده و از معرفی آن در آینده نزدیک خبر داده‌اند.

پوکو M3 پرو 5G به لطف بهره‌مندی از تراشه 5G مدیاتک، تا 60 درصد عملکرد بهتری نسبت به نسخه معمولی خواهد داشت. همچنین نرخ نوسازی یا رفرش ریت صفحه نمایش آن نیز به مراتب بالاتر است. علاوه بر این، شرکت پوکو ادعا کرده که حافظه اصلی و رم دستگاه نیز سریع‌تر از پوکو M3 عمل می‌کند. این گوشی به احتمال زیاد با همان قیمت پوکو ایکس 3 به فروش خواهد رسید.

طبق گزارش منتشر شده درTechRadar، پوکو M3 پرو 5Gممکن است همان ردمی نوت 5G باشد اما با یک برند دیگر. البته ناگفته نماند که هر دو برند پوکو و ردمی زیرمجموعه شرکت شیائومی هستند. اما اگر گزارش TechRadar صحت داشته باشد، گوشی جدید پوکو مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، پردازنده Dimensity 700 مدیاتک و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و نرخ نوسازی نمایشگر ال‌سی‌دی آن برابر با 90 هرتز است. نسخه 5G پوکو M3 پرو احتمالا ماه آینده به دنیا معرفی می‌شود.

انگس انجی، رئیس بخش بازاریابی پوکو طی مصاحبه‌ای گفته که در حال حاضر تفاوت چندانی بین تراشه‌های پرچمدار احساس نمی‌شود و اسنپدراگون 865 و 870 شرکت کوالکام و Dimensity 1100 و Dimensity 1200 مدیاتک تقریبا در یک سطح قرار دارند. وی همچنین اظهار داشته که گوشی‌های گیمینگ پوکو هنوز جای پیشرفت دارند و شرکت می‌خواهد تا تمرکز بیشتری روی توسعه آن‌ها بگذارد. برخی رسانه‌ها اظهارات انجی را به گوشی پرچمدار پوکو F3 GT نسبت داده‌اند؛ نسخه بهبودیافته ردمی K40 که عمدتا برای گیمرها طراحی شده است.

شرکت پوکو پس از عرضه Poco F1، به ساخت گوشی های باکیفیت و مقرون به صرفه معروف شد و تاکنون توانسته تا عملکرد خوبی در بازار آسیا و حتی جهان داشته باشد.

ارسال نظر