پوکو NFC X3 با چیپست اسنپدراگون 732G معرفی شد

رسانه کلیک - پوکو به عنوان یک برند مستقل جدیدترین گوشی خود را با چیپست اسنپدراگون 732G رونمایی کرد. پوکو NFC X3 نسبت به قیمتی که دارد امکانات خوبی را ارائه می‌کند.

پوکو NFC X3 با چیپست اسنپدراگون 732G معرفی شد

صفحه نمایش پوکو X3 با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 درون حفره آن قرار گرفته است. این گوشی از نمایشگر ۶/۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد.

ماژول چهارگانه دوربین در پنل پشتی آن قرار گرفته است. گفته می‌شود این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و فوق آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه برخوردار است. همچنین سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۹ درجه و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو با دوربین این محصول همراه هستند.

پوکو NFC X3 اولین گوشی جهان به شمار می‌رود که از چیپست کوالکام اسنپدراگون 732G برخوردار است. سازنده این چیپست گفته است که اسنپدراگون 732G یکی از قوی‌ترین چیپست 4G سری ۷ اسنپدراگون تا به امروز است. علاوه بر این موارد این گوشی از باتری حجیم ۵۱۶۰ میلی‌‌آمپر نیز بهره می‌برد، از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کرده و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

از قابلیت‌های دیگر محصول جدید پوکو می‌توان ۲ اسپیکر استریو، آنتن NFC، بلوتوث ۵.۱، پشتیبانی از دو سیمکارت، گواهی IP53، حسگر اثر انگشت در لبه کناری و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را نام برد. این گوشی از سیستم خنک کننده‌ای به نام LiquidCool Technology 1.0 Plus بهره می‌برد که به‌وسیله لوله حرارتی مسی و صفحه گرافیتی، حرارت را به شکل بهینه از قطعات گوشی دفع می‌کنند. در حال حاضر پوکو NFC X3 در ۲ مدل ۶/۶۴ گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۲۷۰ و ۳۱۸ دلار وارد بازار شده است.

ارسال نظر